Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@16:30:06 GMT

85 هزار و200 ایرانی امسال به حج می روند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۳۱۱۳

خرداد: رییس سازمان حج و زیارت گفت: تابستان امسال در قالب 583 کاروان از سراسر کشور 85 هزار و 200 ایرانی به سفر حج تمتع اعزام خواهند شد.
به گزارش خرداد ،حمید محمدی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار گلستان در گرگان اظهار داشت: براساس زمانبندی، از 27 تیرماه حاجیان به مدینه منوره (مدینه قبل) و از 8 مرداد به جده (مدینه بعد) اعزام خواهند شد که این سفر حدود 31 الی 40 روز به طول می انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی به تعداد حاجیان گلستانی نیز اشاره کرد و افزود: از استان گلستان چهارهزار نفر در قالب 27 کاروان از 20 لغایت 24 مرداد (مدینه بعد) به عربستان اعزام خواهند شد. رییس سازمان حج و زیارت کشور در مورد امکانات و تدابیر اندیشیده شده برای حاجیان نیز اظهارداشت: ارائه خدمات به بیش از 85 هزار نفر کار پیچیده ای است ،اما با هماهنگی صورت گرفته همه امکانات از قبیل هتل، پرواز، پزشکی، تغذیه به طور کامل تأمین شده است. سید مناف هاشمی استاندار گلستان نیز اظهار امیدواری کرد با تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده، زائران استان سفری خوب با کمترین مشکل را داشته باشند. رییس سازمان حج و زیارت کشور به منظور شرکت در همایش اعزام حجاج به گلستان سفر کرده است. 
برچسب ها: حج ، ایرانی ، سازمان حج

منبع: خرداد

کلیدواژه: حج ایرانی سازمان حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ متروی تهران، امسال نیز بخش دیگری از تأسیسات، دسترسی‌ها و ورودی‌های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ مترو ارتقاء یابد.

به گزارش ایسنا، مهندس آزاد اکبری مجری خط ۳ متروی تهران درباره برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، مجری خط ۳ متروی تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ مترو برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین ‌شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»