Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از ۶۸ بورسیه بلاتکلیف ۶۴ نفر برای جذب به دانشگاه آزاد معرفی و ۴ نفر دیگر نیز در دانشگاه دولتی جذب شدند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمد علی کی نژاد،رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف بورسیه‌ها گفت: تعداد زیادی از بورسیه‌های بلاتکلیفی که در فراخوان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت نام کرده بودند، تعیین تکلیف شده و تنها ۶۸ نفر باقی مانده بودند که ۶۴ نفر از آن‌ها را برای جذب به دانشگاه آزاد معرفی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ۴ نفر دیگر را نیز به دانشگاه‌های دولتی معرفی کرده ایم که این ۴ نفر بورسیه در دانشگاه دولتی جذب شده اند، دانشگاه آزاد اسلامی قول داده است ۱۲ یا ۱۳ تیر این ۶۴ نفر بورسیه را تعیین تکلیف کند.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: احتمال می‌دهم از این ۶۴ نفر تعداد زیادی توسط دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند، چون معدل‌های های بسیار خوب و رشته خوبی دارند همچنین از دانشگاه‌های خوبی فارغ التحصیل شده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد نیز با توجه به بازنگری که در جذب اساتید حق التدریس و اساتید بازنشسته دانشگاه‌های دولتی داشته، تعداد زیادی از این بورسیه‌ها را جذب می‌کند.

کی نژاد افزود: امیدوارم تا شهریورماه که فراخوان جذب دانشگاه‌ها ارائه می‌شود، مسائل مربوط به بورسیه‌ها به طور کلی تعیین تکلیف شده باشد. منبع: مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بورسیه ها کی نژاد رئیس هیات عالی جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پرورش یک تکلیف ملی است
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»