Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:13:16 GMT

138 سارق حرفه‌ای پایتخت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۳۴۴۴

رکنا: سردار رحیمی گفت: مرحله جدید طرح برخورد با سارقان از ۴۸ ساعت گذشته آغاز شد و ۱۳۸ سارق حرفه‌ای در قالب ۳۱ باند در نقاط مختلف تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با طرح دستگیری سارقان پایتخت اظهار کرد: ۱۳۸ نفر از سارقان حرفه‌ای در قالب ۳۱ باند توسط ماموران آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند که ۷۳ نفر از این افراد دارای سابقه متعدد جرم Crime و جنایت Crime هستند که به تازگی از زندان Prison آزاد شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اعضای یکی از این باند‌های دستگیر شده به ۸۰۰ مورد سرقت Stealing و زورگیری اعتراف کرده اند که این باند ۶ نفره سارقان به سرقت در سطح شهر تهران بزرگ اقدام می‌کردند و همچنین اعضای یک باند ۷ نفره که به انجام ده‌ها مورد جرح و کلاهبرداری Fraud اقدام می‌کردند، توسط پلیس Police آگاهی دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی پایتخت گفت: دو باند مسلح که اقدام به سرقت‌های مسلحانه از مردم و مغازه داران می‌کردند توسط ماموران پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند و همچنین یک باند که فقط مزاحم خانم‌های جوان و پیر زن‌ها می‌شدند و از آن‌ها سرقت میکردند دستگیر و بازداشت شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: یک باند جعل سند و پلاک خودرو‌ که بعد از اقدام به سرقت خودرو آن‌ها را پلاک گذاری جدید می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند. همچنین ۱۰ باند شامل ۴۵ نفر در بخش زورگیری گوشی همراه و کیف قاپی فعالیت داشتند و ۱۰ باند نیز که شامل ۴۱ نفر بودند اقدام به سرقت موتورسیکلت، خودرو‌ و لوازم داخلی آن می‌کردند و همچنین ۸ باند که شامل ۳۱ نفر بودند و بعضا در قالب ماموران پلیس به سرقت از منازل اقدام می‌کردند نیز توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی در توصیه‌ای به شهروندان گفت: مردم در مقابله با زورگیران و خفت کنندگان مراقب باشند و همین طور از قوه قضاییه می‌خواهم که با این افراد به صورت جدی برخورد‌های لازم صورت گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با فعالیت‌های انجام شده اخیر توسط اخلالگران نظم در بازار Store تهران گفت: پلیس با تمام توان امنیت بازار و بازاریان را تامین می‌کند و با افرادی که مغازه داران را به بستن مغازه‌شان تهدید می‌کنند، برخورد قاطع و جدی صورت خواهد گرفت.

سردار رحیمی در رابطه با بازار ارز و تخلفات صورت گرفته در این حوزه گفت: ۳۵ شرکت که در حوزه ارز فعالیت دارند و آن را از کشور خارج می‌کنند، شناسایی شده‌اند و نحوه فعالیت آن‌ها به این گونه است که یا با ارز دولتی و دلار ۴۲۰۰ تومانی کالا‌ها را وارد می‌کنند و با قیمت بالاتر و ارز ۸۰۰۰ تومانی آن‌ها را به فروش می‌رسانند و یا اینکه کالا را وارد می‌کنند و با انجام احتکار و انبار کردن کالا‌ها، بعد‌ها این کالا‌های وارد شده را وارد بازار می‌کنند که این افراد شناسایی شده و پرونده برای دستگیری آن‌ها در حال بررسی است.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه برخورد پلیس با کسانی که در جشن شادی تیم ملی فوتبال به خیابان‌ها آمده بودند، گفت: پلیس هیچ گونه برخوردی با مردم حاضر در جشن مربوط به تیم ملی فوتبال نداشته و این جشن‌ها و برنامه‌ها به نحو احسن توسط مردم برگزار شد و پلیس در کنار مردم برای تامین امنیت برگزاری این جشن‌ها حضور داشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

لحظه وحشتناک غرق شدن 2 مرد در رودخانه / همه تماشا کردند! + فیلم

شهادت3 بسیجی همزمان با بازی ایران و پرتغال + جزییات

زنی شوهر چشم چرانش را نیمه شب با چاقو عقیم کرد! + عکس

مهشید و ناهید مخالف اعدام 2 مرد بی حیا بودند! / در پراید چه گذشت؟

پایین تنه رویا را سوزاندند و با چوب زدند!

2 مرد ایرانی: در زندان تایلند سوسک و موش مُرده می خوردیم!+ عکس

شاهزاده خانم ایرانی عروس میلیاردر عرب شد + عکس مراسم ازدواج

زن خائن باید در دیوانه خانه کار کند! / عجیب ترین مجازات !

جزییات قتل زن تهرانی در حمام خانه + عکس و گفتگو با قاتل

زن خائن مرد کرمانی را برای قتل شوهرش به شمال کشاند!

پای یک دختر در میان بود! / زاویه ای جدید از قتل در پایتخت + عکس

میلیاردی ترین پرونده طلاق در تهران! + جزییات تلخ

مسافر ایرانی هواپیمای هلند دیوانه بود! / او در تهران آدم کشت!

این مدیر ٢٠ ساله‌ ایرانی در ١٠ ‌سال ٧٧‌میلیون دلار درآمد داشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جرم Crime جنایت Crime زندان Prison سرقت Stealing کلاهبرداری Fraud پلیس Police سرقت خودرو بازار Store اخبار حوادث پایتخت تهران دستگیر سارقان سارق حرفه ای عکس زن حوادث ایران شهروند دختر پسر جوان تهران لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد