Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سال‌ها بعد از رابطه نامشروع مونیکا لوینسکی با بیل کلینتون رئیس جمهور وقت آمریکا او در مورد روزهای سختی که گذرانده و افسردگی‌اش و مصرف بیش از حد داروهای ضدافسرگی صحبت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مونیکا لوینسکی بعد از لو رفتن رابطه خارج از ازدواجش با بیل کلینتون دهه‌ها صرف این کرده است تا زندگی‌اش را دوباره سامان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه‌ای جدید گفته است هنوز در مورد اعتماد به نفسش مشکل دارد و برای آرام ماندن به راه‌های مختلفی متوسل می‌شود. لوینسکی می‌گوید با استفاده از روش‌هایی که با کار کردن روی خودش یاد گرفته است، مانند استفاده از انرژی رنگ‌ها و کریستال‌ها، همیشه در تلاش است تا عزت نفسی را که نیازمندش است فراهم کند. 
افراد بسیاری ممکن است نتوانند با آنچه مونیکا لوینسکی در سن 22 سالگی بعد از رابطه با رئیس جمهور وقت آمریکا مواجه شد کنار بیایند. او به اینستایل گفته است که علیرغم تلاش زیاد برای تبدیل شدن به زنی که امروز است، هنوز با مشکلات ناشی از آن رابطه دست و پنجه نرم می‌کند. او گفته جدیدترین روشی که برای مبارزه با حالات روحی‌اش استفاده می‌کند مدیتیشن است. به باور لوینسکی تاثیر کریستال‌ها و رنگ‌ها روی بهبودش بسیار زیاد است. 
"من یک روبان خیلی زیبای ارغوانی دارم که همیشه در کیفم حمل می گذارم. وقتی نیاز به اعتماد به نفس دارم آن را بیرون می‌آورم و در جیبم می‌گذارم تا رنگش انرژی‌ام را زیاد کند. همیشه هم یک کریستال پیش رویم می‌گذارم."
این نویسنده و فعال اجتماعی با اینکه هیچ وقت از مسئولیت خود در رابطه با روابط نامشروعش با کلینتون طفره نرفته است می‌گوید مانند جنبش "من هم" که در هالیوود راه افتاد او هم مرعوب قدرت یک فرد بسیار تاثیرگذار شده است. او میگوید این رابطه نه یک تعرض جنسی بلکه سوءاستفاده از قدرت بوده است. لوینسکی که الان 44 سال دارد بعد از رابطه نامشروع با رئیس سابقش هنوز قرص‌های ضدافسردگی مصرف می‌کند. او در این مورد می‌گوید: علیرغم حجم آسیبی که وارد شد، هنوز بعضی وقت‌ها چیزی در وجودم جرقه می‌زند. من بسیار خوش شانس هستم که ابزارهایی برای تسکین روحم دارم و دوستانی که می‌توانم هنگام نیاز با آنها تماس بگیرم. 
لوینسکی علیرغم تمام کارهایی که برای سامان بخشی به زندگی‌اش انجام داده می‌گوید به دلیل آن حجم از تمسخر و توهین هنوز درک کاملی از فردی که الان هست ندارد. او گفته: فکر می‌کنم تازه دارم به زنی که باید باشم تبدیل می‌شوم. زنی که سالیان سال در بسیاری از زمینه‌ها راهش سد شده بود. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا گذشت رابطه نامشروع عکس زن حوادث ایران شهروند دختر پسر جوان تهران لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود

دریافت 2 MB کد خبر 6086581

دیگر خبرها

  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای