Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:18:38 GMT

مرد آبادانی در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۳۶۶۸

مرد آبادانی در آتش سوخت

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آبادان گفت: ساعت ۲۲:۰۳ دقیقه، وقوع حادثه Incident تصادف و آتش‌سوزی خودرو پژو بر روی پل Bridge رمیله به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله دو گروه امداد و نجات و اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.

 

مجید فرهانی پور افزود: مأموران آتش‌نشانی ساعت ۲۲:۱۵ به محل حادثه رسیدند و بلافاصله عملیات اطفاء و امداد رسانی را آغاز کردند ولی متاسفانه در این حادثه شخص راننده به دلیل محبوس شدن در خودرو و سوختگی، جان خود را از دست داد و عملیات در ساعت ۲۲:۳۹ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روستای رمیله با جمعیت یکهزار و 824 نفر و 488 خانوار از روستاهای توابع بخش مرکزی شهرستان آبادان است.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی امداد و نجات پژو تصادف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از دنیا آمدن نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گیلی خبر داد.

ایران نژاد گفت: در ساعت ۸:۳۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد‌های زایمانی خانمی ۲۶ ساله در روستای امان آباد، بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گیلی به محل مأموریت اعزام شدند.

او افزود: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار، بلافاصله مادر به داخل آمبولانس انتقال و اقدامات اولیه انجام و در حین اعزام ایشان به مرکز درمانی با توجه به آغاز فرآیند زایمان و با تلاش و تخصص کارشناسان اورژانس۱۱۵، نوزاد در آمبولانس متولد شده و به همراه مادر خود در سلامت کامل به مرکز درمانی آیت اله طالقانی منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد