Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ملي پوشان کشورمان در رقابتهاي تيراندازي جام جهاني جوانان آلمان در رشته ميکس تيمي تراپ و تفنگ درازکش آقايان از راه يابي به فينال بازماندند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي، رقابتهاي تيراندازي جام جهاني جوانان آلمان در حالي پيگيري شد که در رشته ميکس تيمي تراپ ، تيم ايران با ترکيب ، مرضيه پرورش نيا و مهدي اکبري با 121 امتياز در جايگاه پانزدهم جهان ايستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين با برگزاري رشته تفنگ درازکش آقايان، ملي پوشان کشورمان امير سياوش ذوالفقاريان با 608.2 و امير محمد نکونام با 602.8 امتياز به ترتيب در جايگاه هاي پنجاه و دوم و شصت و پنجم جهان قرار گرفتند و از راهيابي به فينال بازماندند.
اين رقابت هاي امروز در رشته تپانچه 10 متر بانوان و ميکس تيمي تفنگ دنبال خواهد شد و فردا ملي پوشان کشورمان در رشته ميکس تپانچه و تفنگ سه وضعيت آقايان به مصاف حريفان جهاني خود مي روند.
مسابقات تيراندازي جام جهاني جوانان آلمان از 3 تا 8 تيرماه با حضور 750 ورزشکار از 59 کشور جهان در شهر زول آلمان برگزار مي شود.
برنامه اين مسابقات به شرح زير است:
چهارشنبه 6 تيرماه:
تپانچه 10 متر زنان
مقدماتي تپانچه 10 متر بانوان همراه با فينال
مقدماتي تپانچه 25 متر رپيدفاير همراه با فينال
مقدماتي ميکس تفنگ همراه با فينال
پنجشنبه 7 تيرماه:
مقدماتي ميکس تپانچه همراه با فينال
مقدماتي تفنگ 50 متر سه وضعيت آقايان همراه با فينال
مسابقه تپانچه 25 متر استاندارد آقايان و بانوان
جمعه 8 تيرماه:
خروج

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تيراندازي جام جهاني جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان