Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان در مجمع هیات بدمینتون استان گفت: زیر ساخت های توسعه ورزش همگانی در کهگیلویه وبویراحمد ضعیف است و با کمک و همدلی همه مسئولان و مردم باید این مشکل حل شود.
سید محمد تقی علوی افزود: یکی از اهداف ورزش همگانی در استان ایجاد شور و نشاط در بین احاد جامعه است ،ولی متاسفانه زیر ساخت های ورزش همگانی در این استان ضعیف است و لازم است مسئولان استانی در این زمینه در کنار اداره کل ورزش و جوانان در خصوص حل این مشکل کمک و مساعدت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علوی از تلاشهای هیات بدمینتون در سال گذشته و ارتقاءجایگاه این ورزش در استان و کشور تقدیر کرد و خواستار شناسایی استعداد های و نخبگان این رشته ورزشی شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از اختصاص اعتبارات به این هیات در سال گذشته خبر داد و خواستار تلاش مضاعف در رسیدن این رشته به جایگاه اصلی خود در کشور شد.
مدیر ارشد ورزش استان از عدم برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی ابراز گلایه کرد و خواستار برگزاری مسابقات بدمینتون در رده های سنی مختلف و ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران این رشته شد.
وی شکوفایی و پویایی این رشته را خواستار و برفرهنگ سازی در این رشته در بین خانوادهها تاکید و خواستار بستر سازی و ایجاد فضای مناسب برای تفریح و ورزش این رشته در پارکها شد.
علوی بر تعامل بیشتر با آموزش و پرورش استان و مدارس تاکید کرد و خواستار ایجاد تفاهمنامه در این زمینه در جهت رشد و اعتلای ورزش بدمینتون در مدارس شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به حمایت فدراسیون از بدمینتون استان ادامه داد: رسانه ملی و  رسانه های محلی یار دوازدهم ورزش استان هستند و تلاش های رسانه ملی در استان و رسانه های محلی در حمایت از ورزش قابل تقدیر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان استان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، پدر شهید سرسنگی و جمعی از خانواده ورزش استان یزد، شهید حسین سرسنگی به عنوان شهید شاخص ورزش استان در سال ۱۴۰۳ معرفی شد.
شهید حسین سرسنگی از ورزشکاران رشته کونگ فو بود که در حادثه تروریستی راسک به مقام والای شهادت نائل آمد.
در این مراسم همچنین از عوامل برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان یزد و دو تن از فرزندان شهدا که در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی فعالیت دارند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد