Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:45:04 GMT

تماشا کنید؛ اخبار روز سیزدهم جام جهانی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۳۹۶۲

‍‍‍‍‍‍

اخبار و حواشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را هر روز در ایسنا دنبال کنید.

به گزارش ایسنا، در روز سیزدهم از بازی‌های جام جهانی فوتبال در روسیه، بازی‌های سوم تیم‌های گروه C  و D برگزار شد.

در بازی‌های گروه C کرواسی با نتیجه ۲ بر یک از سد ایسلند گذشت. در این گروه آرژانتین نیز با همین نتیجه نیجریه سخت‌کوش را شکست داد تا دو تیم کرواسی و آرژانتین به دور حذفی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه D مسابقات نیز بازی فرانسه و دانمارک بدون گل پایان یافت و دو تیم به مرحله بعد صعود کردند. بازی دو تیم پرو و استرالیا نیز با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده آمریکای جنوبی به پایان رسید. 

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. پی‌اس‌جی در بازی رفت هم با همین نتیجه شکست خورده بود و با تکرار آن، قید صعود به فینال را زد.

پی‌اس‌جی در بازی امشب کمی بدشانس هم بود چرا که 6 بار به تیرک دروازه حریف ضربه زد و نتوانست راه گلزنی به تیم آلمانی را پیدا کند.  

مارکینیوش، بازیکن پاری سن ژرمن، پس از بازی در مصاحبه به کانال پلاس گفت:"آن‌ها کار خاصی انجام ندادند. آن‌ها دو گل از کرنر و یک پاس عمقی که ما روی آن کار کرده بودیم، به ثمر رساندند. باید بهتر دفاع می‌کردیم. به جزئیات کوچک دقت نکردیم، ما خیلی بیشتر از آن‌ها موقعیت گل خلق کردیم. ما موثر نبودیم. آن‌ها کارآمد بودند، دو گل زدند و هر دو بازی را بردند."

او درباره دلایل شکست تیمش گفت:"چیزهای زیادی برای حذف از این رقابت وجود دارد. در ابتدای فصل هیچکس باور نمی‌کرد که ما تا این حد پیش برویم. ما چون الان حذف شدیم نباید همه چیز را دور بریزیم. باید به یاد داشته باشیم که این یک پروژه جدید با مربی جدید است. چیزهای مثبتی برای فصل آینده وجود دارد. هواداران و خانواده‌های ما باید پس از حذف آرامش خود را حفظ کنند. هر دو تیم در این رقابت‌ها پیشرفت کرده‌اند، ما خیلی به هم نزدیک بودیم. باید بهتر کار می‌کردیم و برنده می‌شدیم."

دیگر خبرها

  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • پولیتیکو: محبوبیت جهانی آمریکا رو به افول است
  • تتلو در زندان قرآن می‌خواند و تلویزیون می‌بیند
  • تتلو در زندان قرآن می‌خواند، روزه می‌گیرد و تلویزیون می‌بیند
  • جنگنده جنگ جهانی دوم روسیه بازسازی شد و به پرواز درآمد | ویدئو
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال