Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور، وجود اشکال در سامانه فیبر نوری واسط بین نیروگاه اول و پست 400 کیلوولت را علت اصلی انجام اقدامات اصلاحی در این سامانه عنوان کرد.
سید حمید صالحی، هدف از انجام این عملیات را رفع اشکال در کانال های رله دیفرانسیل، حفاظت مسیر، پیشگیری و رفع فالت های موجود در واحد های یک و دو نیروگاه اول عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که با اقدامات فنی صورت گرفته ریشه های اصلی فالت ها کشف شد افزود: با برگزاری جلسات فنی و بررسی های کارشناسانه، برقراری کابل 24 زوج فیبر نوری جدید، اصلاح کانال های معیوب، برقراری مسیر جدید پشتیبان فیبر نوری و نصب رله های لاک اوت با عملکردی سریع به عنوان پشتیبان این سامانه مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت.
مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپورتصریح کرد: اقدامات صورت گرفته موجب اصلاح مسیر خروجی از نیروگاه اول تا پست 400 کیلوولت و افزایش پایداری و قابلیت اطمینان واحدهای نیروگاه اول را به دنبال داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سد شهید عباسپور نیروگاه خوزستان رفع اشکال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یوسف نوری روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهید سلیمی نکا، افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

وی گفت: برای رفع مشکلات تامین برق، نیروگاه نیازمند اجرای طرح توسعه بوده که امیدواریم با قول مساعدی که داده شده این مشکلات برطرف شود.

استاندار مازندران از طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهید سلیمی نکا، از سوله و زیرساخت های این طرح بازدید و طی تماسی با وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیر رفع مشکلات اعتباری و دیگر موارد برای تسهیل در روند اجرای این طرح شد.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

بلوک سیکل‌ترکیبی طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکاء مازندران به ظرفیت نامی ۴۸۴ مگاوات در داخل محوطه نیروگاه نکا قرار گرفته و شامل دو واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی است.

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز