Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان صندلی عقب خودرو در جاده های بین شهری اجباری است و در صورتی که پلیس این تخلف را مشاهده کند، راننده خودرو جریمه می شود.

سرهنگ نادر رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: به همه ایستگاههای میان جاده پلیس ابلاغ شده در صورت مشاهده سرنشینان بدون کمربند ایمنی، خودرو مذکور متوقف و جریمه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: کمربندی ایمنی حافظ جان سرنشینان خودروهاست و از رانندگان می خواهیم با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش، سفر بی خطر و خوبی را تجربه کنند.
وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: هم اکنون ورودی برخی کلانشهرها همانند تهران، مشهد و اصفهان دارای ترافیک پر حجمی هستند و رفت و آمد در دیگر مسیرها به خوبی در حال انجام است.
سرهنگ رحمانی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل مسافرت از رانندگان می خواهیم برای رسیدن به مقصد برنامه ریزی کنند و از سرعت و شتاب بیهوده خودداری کنند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی هم اکنون جاده اسالم- خلخال از کیلومتر هفت تا کیلومتر 19 مسدود و مسیر جایگزین خلخال - پونل اعلام می شود.
وی گفت: مسیر گیوی - خلخال نیز به علت نشست و رانش زمین مسدود و مسیر جایگزین خلخال - فیروز آباد اعلام می شود.
اجتمام*1933* 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی ناجا پلیس راهور کمربند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوختبر

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال