Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و دو پیشکسوت این تیم در تمرینات شاگردان شفر حضور یافتند. ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز (چهارشنبه) در زمین مجموعه نوبنیاد برگزار شد.

* امیرحسین صادقی و صادق ورمزیار، بازیکنان پیشین استقلال و تیم ملی در تمرین استقلال حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پیش از آغاز تمرین با حضور در رختکن آبی‌پوشان، با شفر صحبت کردند.

* محمد دانشگر، مدافع جدید آبی‌پوشان برای نخستین بار در تمرینات استقلال شرکت کرد. او چند دقیقه با صادق ورمزیار گفت‌وگو کرد.

* یری ساناک بعد از ورود به تهران، صبح امروز به محل تمرین آمد تا در تمرینات استقلال شرکت کند و عملکرد آبی‌پوشان را زیر نظر بگیرد.

* فرشید باقری پس از تمدید قرارداد با استقلال، با لباس شخصی در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. او با سیدمهدی رحمتی صحبت کرد که دروازه‌بان استقلال به او گفت به بهانه نداشتن لباس، از تمرین خودداری نکند. ساناک هم دقایقی با باقری صحبت کرد.

* دروازه‌بانان همانند روزهای گذشته زیر نظر اشکان نامداری به تمرین پرداختند.

* چند بازیکن امید استقلال با نظر ورمزیار در تمرین استقلال حضور یافتند و با بازیکنان اصلی استقلال به تمرین پرداختند.

* یکی از بخش‌های تمرین آبی‌پوشان، حرکت با توپ و پاس بود که کادر فنی از بازیکنان خواست هنگام حرکت با توپ، با هم حرف بزنند!

* اکبر عباسی ملکی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در محل تمرین این تیم حاضر شد و با خسرو حیدری و شفر گفت‌وگو کرد. او سپس با بازیکنان امید آبی‌پوش صحبت کرد.

* گروهی هفت نفره از بازیکنان به دروازه‌ای که ارشیا بابازاده، دروازه‌بان سوم استقلال شوت زدند.

* بازیکنان تیم در قالب دو تیم با هم بازی کردند و شفر شاهد این دیدار بود.

* تمرین استقلال با گفت‌وگوی شفر با بازیکنان خاتمه یافت. ملکی هم در پایان تمرین با بازیکنان تیم صحبت کرد.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اکبر عباس ملکی استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی ضربه ای به پای چپش خورده اما جدی نیست. در ابتدا این خبری ترسناک برای رئال و خود بازیکن بود ولی نتیجه تست های پزشکی نشان داد مشکل این بازیکن بعد از چند روز برطرف می شود.

مصدومیت خفیف شوامنی تنها خبر منفی بود که آنچلوتی در تمرین امروز صبح با آن مواجه شد. اورلین لنگ لنگان و با علائم قابل مشاهده درد جلسه تمرینی را ترک کرد. 

طبعا نگرانی هایی وجود داشت، اما همه چیز به خیر گذشت. یک ضربه محکم بود با کمی درد. منابع باشگاه تایید می کنند که حضور او حتی در برابر شنبه برابر کادیز هم منتفی نیست (اگر آنچلوتی به او نیاز مبرم داشت، می توانست بازی کند)، اما ایده این است که او استراحت کرده و با آرامش ریکاوری کند تا مقابل بایرن به 100 درصد آمادگی برسد. در هر صورت حضور او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان با خطر مواجه نیست.

تعداد اندکی مصدومیتی که اورلین در این فصل متحمل شده، مربوط به پای چپ بوده است. برای مثال در ال کلاسیکوی رفت او در مونتجوئیک دچار شکستگی در متاتارس انگشت پای چپ شد و هشت بازی را از داد.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان