Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مکزیکی‌ها تحت تاثیر پیروزی برابر آلمان و کره جنوبی نمی‌توانند در روند پیروزی‌های خود وقفه‌ای ایجاد کنند، ولی در طرف دیگر میدان، سوئد در حالی به مصاف مکزیک می‌آید که از شکست برابر آلمان رنج می‌برد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مکزیک برای هفتمین صعود متوالی خود به مرحله حذفی جام جهانی تنها به کسب یک امتیاز برابر سوئد نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مکزیکی‌ها تحت تاثیر پیروزی برابر آلمان و کره جنوبی نمی‌توانند در روند پیروزی‌های خود وقفه‌ای ایجاد کنند، ولی در طرف دیگر میدان، سوئد در حالی به مصاف مکزیک می‌آید که از شکست برابر آلمان رنج می‌برد.
خوان کارلوس اوزریو سرمربی این تیم، تمام تلاشش را می‌کند که تیمش را به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی و رقابت با یکی از تیم‌های برزیل، سوئیس یا صربستان بفرستد.
خاویر هرناندز که پنجاهمین گل ملی خود را برابر کره جنوبی به ثمر رسانده است، به احتمال زیاد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. مهاجم زیرک وستهام برای کشورش تلاش می‌کند و امشب از بازی برابر خط دفاع کند سوئد لذت خواهد برد.
ترکیب احتمالی مکزیک: اوکوآ، گالاردو، آیالا، سالسدو، گواردادو، هریرا، لوزانو، ولا، لایون، هرناندز.

سوئدی‌ها باید بتوانند خاطره باخت برابر آلمان در لحظات پایانی را فراموش و خود را برای بازی امشب برابر مکزیک آماده کنند. بیشتر صحبت‌های پیش از بازی حول جیمی دورماز بود. وی کسی است که با تکل لحظه‌های آخر خود به نوعی بر روی گل پیروزی بخش آلمان تاثیر گذاشت.
بازیکن جناح راست سوئد بعد بازی برابر آلمان مورد حمله‌های نژادپرستانه‌ی زیادی قرار گرفت. این بازیکن ۲۹ ساله مورد حمایت کامل هم تیمی‌های خود قرار گرفت که شاید این موضوع از تاثیر گذارترین لحظات جام جهانی تاکنون بوده است. سوئدی‌ها باید در برابر مکزیک متحد شوند و امیدوار باشند که کره جنوبی در برابر آلمان به کمکشان بیاید.
تیم سوئد در این تورنمنت با رهبری تحسین برانگیز آندریاس گرانکویست بسیار قوی و تاثیر گذار ظاهر شد. اما به ثمر رساندن گل در برابر تیم آمریکای مرکزی دستور کار اصلی بازی امشب است. مارکوس برگ در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد و این بازیکن العین برای وارد کردن توپ درون دروازه مکزیک و بالا کشیدن تیم ملی کشورش در جمع ۱۶ تیم تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت.
ترکیب احتمالی تیم سوئد: اولسون، لوستیگ، لیندلوف، گرانکویست، آوگوستینسون، کلایسون، لارسون، اکدال، فورسبرگ، تویوونن، برگ.
این بازی ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه یکاترینبرگ انجام می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 برزیل مکزیک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود