Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- میزگرد تخصصی با عنوان آسیب شناسی عملکرد حوزه مبارزه با مواد مخدر روز چهارشنبه با حضور متولیان این امر در ایرنا مرکز شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این میزگرد نمایندگان کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مسئولان قضایی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، نماینده دادستان و فعالان تشکل های مردم نهاد این استان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسیب شناسی فعالیت ها و اقدامات انجام شده طی چهار دهه اخیر در حوزه مبارزه با مواد مخدر، بررسی موفقیت ها و ناکامی های این حوزه و ارائه راهکارهای موثر در خصوص پیشگیری از اعتیاد به ویژه در بین نسل جوان از موضوعات محوری این میزگرد بود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در این میزگرد گفت: مقابله با مصرف مواد مخدر در کشور نیازمند عزم همگانی و ورود همه نهادهای دولتی و غیردولتی است.
سیدقدیر مرتضوی افزود: اطلاع رسانی مناسب، فرهنگسازی، اقدامات پیشگیرانه و رفع معضلات و مشکلات فرهنگی آسیب زا می تواند در امر مبارزه با مواد مخدر بسیار موثرتر از اقدامات سلبی و قهری باشد.
وی با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر از اجرای یک هزار برنامه در این هفته خبر داد و گفت: این برنامه ها متناسب با هریک از اقشار و گروه های سنی جامعه به ویژه معطوف به چهار گروه هدف دانش آموزان، دانشجویان، کارگری و محلات اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، 26 ژوئن مصادف با پنجم تیرماه با عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است و امسال از یکم تا ششم تیرماه در کشور هفته ای با این عنوان اختصاص در نظر گرفته شده است.
7363/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی مواد مخدر میزگرد رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود