Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدرضا منصوری، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر وحدت افراد و جریان‌های سیاسی و پرهیز از تفرقه‌افکنی، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همواره در پی اختلاف انداختن و حکومت کردن هستند به همین دلیل افراد، جریان‌های سیاسی و کارگزاران نظام نباید با دامن زدن به اختلافات و تفرقه‌افکنی بهانه دست دشمن دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همه مسؤولان و کارگزاران نظام در همه سطوح مدیریتی واجب است که سخنان مقام معظم رهبری را نصب‌العین خودشان قرار دهند و با کار و تلاش واقعی در عمل نشان دهند در پی دامن زدن به  اختلافات و کاستی‌ها نیستند. هر وقت موفق به انجام این کار مهم شدیم و تولیدِ صادرات محورمان رونق گرفت، به ندای رهبری لبیک گرفته‌ایم در غیر این صورت سیاستمداران و سیاست‌بازان بدانند اختلاف، تفرقه و شایعه‌پراکنی و ضعف اقتصادی نظام را از پا درخواهد آورد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اگر زیرساختهای اقتصادی درست نشود و صادرات کالا و خدمات بیشتر نشود، تحریم‌های نفتی کشور را با بحران روبرو خواهد کرد.

نماینده مردم ساوه در مجلس در پاسخ به این پرسش که چقدر ضرورت دارد مسؤولانی که داعیه‌دار تبعیت از ولایت فقیه هستند در پرهیز از تفرقه‌افکنی و ترویج خشونت و بداخلاقی تابع عملی فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری باشند؟ گفت: برخی افراد و جریان‌ها و مسؤولان در تریبون‌های رسمی حرفهایی می‌زنند که به جای ایجاد روحیه وحدت و همدلی، شکاف و جدایی را تشدید می‌کنند. آیا این رفتارها حرکت در مسیر ولایت فقیه است؟ آیا کشورهای توسعه یافته‌ای همچون  ژاپن با نیروها و دلسوزان‌شان چنین می‌کنند؟

منصوری ادامه داد: در دهه چهارم انقلاب می‌توانیم با انتخاب مسیر درست، افراد کار بلد و کننده و البته با حمایت از کالای ایرانی و  کسب و کار داخلی همان راهی را که کشورهای توسعه یافته رفتند را بپیماییم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: دولت کارگزار مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره