Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحیمی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: کرمانشاه بیش از ۲۰ تا ۲۵ سال است  که با نرخ بالای بیکاری مزمن دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: علی رغم تمام تلاش های نظام جمهوری اسلامی در سال‌های بعد از انقلاب همچون احداث مجتمع‌های پتروشیمی، خودروسازی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در استان کرمانشاه، اما هنوز هم مشکلات زیادی در استان داریم و بخش‌هایی از این زنجیره‌ها باید تکمیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه ارتقای فرهنگ کار در استان را از مهمترین دغدغه‌ها و رسالتی خطیر برای مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد و گفت:‌ باید این فرهنگ را از سطح خانواده‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و تشکلات جامعه شروع و آنرا نهادینه کرد.

رحیمی با اشاره به ام‌گذاری سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد: بخش زیادی از این موضوع به بنگاه‌های تولیدی برمی‌گردد تا کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب تولید کنند چراکه مردم تابع قیمت‌های پایین و تولیدات باکیفیت هستند.

وی توسعه مهارت‌های فنی و حرفه ای را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: امسال ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تسهیلات روستایی و عشایری، مناطق زلزله‌زده، صندوق توسعه ملی، رونق تولید و خوداشتغالی در اختیار استان است که باید از آنها به بهترین شکل استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه عمرانی به کمک‌های فنی و اعتباری تخصیص دادیم تا تسهیلات کم‌بهره  در اختیار کارفرمایان قرار بگیرد بانک‌ها هم در این زمینه باید همکاری کنند.

رحیمی به مشکل خام‌فروشی در استن اشاره کرد و ادامه داد: سامانه کارا فرآیند پیچیده‌ای دارد که می‌تواند تسهیل شود همچنین در تصویب طرح‌های ارسالی استان به کارگروه ملی اشتغال  باید تسریع صورت بگیرد و کرمانشاه را با دید ویژه‌ای ببینند.

کد خبر 4332365

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر رضا رحیمی کرمانشاه بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد بیرجند یاسوج مواد مخدر هفته قوه قضاییه تبریز کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریفی ظهر یکشنبه در نشست شورای عشایری شهرستان دشتی اظهار داشت: مدیران با همدلی خدمات رسانی مطلوب به جامعه عشایر انجام دهند.

رئیس امور عشایر شهرستان دشتی افزود: اعتبارات عمرانی به عشایر ۱۹ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۸۰ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

شریفی بیان کرد: ۵۵ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ارزش افزوده به عشایر اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: آبرسانی سیار بوسیله هزار ۵۷۳ تانکر به عشایر انجام شده است.

شریفی بیان کرد: با اضافه شدن یک دستگاه تانکر آبرسانی جدید خدمات به عشایر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز ساختمان اداره در دست اقدام است، گفت: ۴۹ دامدار برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد خبر 6084610

دیگر خبرها

  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است