Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@17:05:39 GMT

رونمایی از کتاب شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۵۶۷۹

‍‍‍‍‍‍

همزمان با هفته قوه قضاییه از کتاب زندگی و زمانه شهید آیت‌الله بهشتی رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از ایسنا، همزمان با هفته قوه قضاییه، از کتاب"زندگی و زمانه" آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی امروز(۶ تیر) در سالن اجتماعات حکمت در ساختمان مرکزی قوه قضاییه با حضور مسئولین قضایی، کشوری و جمعی از فرهیختگان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کتاب "زندگی و زمانه" آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی بر اساس منابع آشکار و منتشر شده، آثار و مصاحبه‌های ایشان، مذاکرات منتشر نشده شورای انقلاب؛ توسط "جعفر شیرعلی‌نیا" گردآوری و تالیف شده است.

 فصل اول این کتاب با عنوان "در جستجوی دین و فلسفه زندگی و زمانه‌ی او" از تولدش در سال ۱۳۰۷ تا سال ۱۳۴۲ را روایت می‌کند و فصل دوم کتاب "مرکزی اسلامی برای اروپا" نام دارد که فعالیت‌های او در دوره‌ی پنج‌ساله حضورش در اروپا را روایت می‌کند.

همچنین فصل سوم کتاب با نام "پیروزی پس از ناامیدی زندگی و زمانه‌ی بهشتی" پس از بازگشت به ایران در سال ۴۹ تا پیروزی انقلاب در سال ۵۷ را روایت می‌کند و فصل‌های چهارم، پنجم و ششم حدود سه سال از زندگی او پس از پیروزی انقلاب را مرور می‌کند سال‌هایی با حوادث و تحولات بسیار زیاد همراه است.

 کتاب زندگی و زمانه آیت‌الله سیدمحمد حسینی بهشتی به اهتمام موسسه یادمان شهدای هفتم تیر(سرچشمه) و معاونت فرهنگی قوه قضاییه تهیه شده است و فردا در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان قضایی، کشوری و فرهیختگان رونمایی می‌شود.

  دانلود  

 

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رونمایی کتاب شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلد از مجموعه «سمفونی رنگ، هارمونی خط» پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی رونمایی می‌شود.

این‌کتاب شامل آثار، مقالات پژوهشی، یادداشت‌هایی از هنرمندان و پژوهشگران هنر ایران و گزیده آثاری از هنرمندان دارای نوآوری و خلاقیت فردی در رشته‌ها و رویکردهای مختلف تجسمی است که گروه هنر معاصر با مدیریت اعظم السادات محمد باغبان با همکاری انتشارات مهر نوروز آن را رونمایی می‌کند.

حمید شانس، سهراب هادی، نظام‌الدین امامی‌فر، بهنام زنگی، بابک بهاری و منوچهر موغاری از اساتید سخنران این مراسم هستند.

«سمفونی رنگ هارمونی خط ۲»، دومین کتاب گروه هنر معاصر است که با هدف شناساندن قابلیت‌های هنرمندان جوان در انواع گرایش‌ها و رویکردها از سنتی تا مدرن،عرضه شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در برج آزادی تهران برگزار می شود.

کد خبر 6087355 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش