Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:46:50 GMT

مهلت ثبت نام طرح  اُسوه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۵۹۸۱

مهلت ثبت نام طرح  اُسوه تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر اعلام دبیرخانه طرح آموزشی، تربیتی اُسوه، درپی استقبال، مهلت عضوگیری جدید طرح تا روز ۱۰ تیرماه تمدید شد.

طرح اسوه از بین قاریان و حافظان ممتاز ۹ تا ۱۲ سال طبق شرایط اعلام شده قبلی در دوره جدید خود عضو می‌گیرد و این کار هر دو سال یکبار رخ می‌دهد.

قابل ذکر است کسانی که موفق به ثبت مشخصات و دریافت کد رهگیری شده اما هنوز اقدام به ارسال فایل تلاوت نکرده‌اند، باید تا پایان تاریخ مذکور نسبت به ارسال موارد درخواستی از طریق پیام‌رسان سروش به شماره ۰۹۱۹۱۶۲۰۰۲۱ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات کامل از شرایط و ضوابط عضویت در طرح اسوه را در پایگاه اینترنتی www.Osveh.Valasr.Net مطالعه کنند.

کد خبر 4332191

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی قرآن فعالیت های قرآنی معرفی کتاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سازمان اوقاف و امور خیریه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تازه های نشر علوم انسانی قانعی راد نقد کتاب قرآن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی معرفی نشریات فعالیت های قرآنی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی

فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد.

به گزارش مشرق، مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشت که این فرصت تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شده است.

داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

ثبت‌نام برای ایجاد سابقه و ترمیم نمره اختیاری است و افراد واجدالشرایط می‌توانند بنا به انتخاب خودشان در یک یا چند آزمون شرکت کنند.

ثبت‌نام برای ترمیم نمرات هنوز در سامانه هنوز فعال نشده است و داوطلبان باید منتظر اطلاع رسانی آموزش و پرورش باشند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • شبکه هابل برای اولین بار با یک ماهواره ارتباط بلوتوثی برقرار می‌کند
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده