Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از مصدومیت هفت آتش‌نشان این سازمان در آتش سوزی دیشب یک واحد تولیدی در سمنان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا- ‌اسماعیل‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد:  این هفت آتش‌نشان سمنانی در آتش‌سوزی کارخانه چوب نقطه دچار سوختگی و دود‌زدگی شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان دیشب به بیمارستان کوثر منتقل شدند ادامه داد: خوشبختانه مصدومیت آنها جدی نبود و این آتش‌نشانان پس از دریافت خدمات درمانی سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند‌ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ادامه داد: حسین علی ابراهیمیان‌، آرش یحیایی‌، محمدرضا قدس‌، محمد فتاحی‌، اکبر طاهریان‌، عباسعلی قزوینی و حسن فخاریان هفت آتش‌نشانی هستند که در ‌حادثه آتش سوزی شهرک صنعتی شرق سمنان در کارخانه چوب نقطه دچار سوختگی و دود زدگی شدند‌.

اسماعیل پور بااشاره به آتش سوزی گسترده شب گذشته در شرکت چوب تراشه نقطه در شهرک صنعتی سمنان گفت: در پی تماس تلفنی به سامانه 125درساعت 23:21 دقیقه  شب گذشته به دنبال آتش سوزی شرکت چوب تراشه نقطه در شهرک صنعتی شرق سمنان موجب شد ستادفرماندهی سازمان در لحظه اولیه ایستگاه شماره 3 را به همراه یک خودرو به محل حادثه اعزام کند.

وی به نحوه امدادرسانی این حادثه اشاره و تصریح کرد: بارسیدن به محل حادثه مشاهده شد ضایعات دپو شده و از جمله پوسته‌های خرد شده چوب درمحوطه این شرکت به علت نامعلومی طعمه حریق شده و به علت حجم وسیع آتش سوزی وشعله‌های سرکش و همچنین وزش شدید باد و پیشروی حریق به سمت سوله‌های مواد اولیه و ... ،  درخواست نیروی کمکی شد که همزمان ایستگاه‌های 1،2،4و5 سازمان آتش نشانی سمنان به همراه  15 دستگاه خودرو عملیاتی و پشتیبانی  نیز به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: به جهت نوع حریق و گستردگی آتش سوزی و احتیاج به آب کافی جهت اطفاء حریق ، در ادامه نیز پنج تانکر آبرسانی از شهرداری سمنان‌، یک دستگاه تانکر آبرسانی از مدیریت بحران استانداری و شرکت شهرک‌ها، 7 دستگاه خودروی آتش نشانی از دامغان، مهدیشهر‌، سرخه و شهمیرزاد  به محل اعزام شدند و در عملیات شرکت کردند‌.

اسماعیل‌پور ‌یاد آور شد: به دلیل حجم زیادی از ضایعات دپو شده ‌و به جهت لکه گیری و خارج کردن مواد سوخته شده‌ سه دستگاه لودر و بیل مکانیکی نیز به محل اعزام شد تا کار لکه گیری و خارج کردن مواد سوختنی سریع‌تر صورت پذیرد‌.

وی از حضور 35 نفر نیروی عملیاتی  آتش نشانی سمنان و 15 نفر نیروی آتش نشانی سایر شهرها در این عملیات خبر داد و عنوان کرد:آتش نشانان با تلاش مثال زدنی خود و با تقسیم شدن به چند تیم عملیاتی با از جان گذشتگی مثال زدنی خود  در محیط پر از دود و آتش از جهت‌های مختلف شروع به اطفاء حریق کردند. 

اسماعیل‌پور از مهار کامل آتش‌سوزی خبر داد و خاطر نشان کرد: علت اصلی  بروز این  حادثه احتیاج به کارشناسی دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آتش نشاني منطقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور