Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@22:42:12 GMT

یونگ‌هونگ‌لی از فروش باشگاه میلان منصرف شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۶۵۲۸

یونگ‌هونگ‌لی از فروش باشگاه میلان منصرف شد

مالک چینی روسونری با وجود بحران مالی و بدهی‌های سنگینی که این باشگاه دارد، از فروش قرمز و مشکی‌پوشان سن‌سیرو انصراف داد.

تسنیم: در یک تغییر موضع ناگهانی و غیرمنتظره، یونگ‌هونگ‌لی، مالک چینی باشگاه میلان از ادامه مذاکراتش با روکو کومیسیو، مشتری آمریکایی این باشگاه خودداری کرد و از فروش روسونری منصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات میان طرفین تا مرز توافق نهایی پیش رفته بود و انتظار می‌رفت که آنها امروز (چهارشنبه) اعلام کنند که برای عقد قراردادی به ارزش 500 میلیون یورو به علاوه تسویه بدهی 380 میلیون یورویی باشگاه میلان به مؤسسه اعتباری الیوت آمریکا، توسط کومیسو پیش بروند.
گفته می‌‌شود که کومیسو حتی به یونگ‌هونگ‌لی پیشنهاد کرده بود که 15 تا 20 درصد از سهام باشگاه را هم برای خودش نگه دارد اما اکنون چند رسانه ایتالیایی از جمله اسکای اسپورت ایتالیا و توتو اسپورت گزارش کرده‌اند که مالک چینی باشگاه میلان به طور ناگهانی از تصمیمش برای فروش این باشگاه منصرف شده‌ است. از قرار معلوم یونگ‌هونگ‌لی در تماس اخیرش با کومیسیو گفته است که می‌خواهد 25 تا 30 درصد از سهام باشگاه را برای خودش نگه دارد که این موجب خشم طرف آمریکایی و با مخالفت او همراه شده است.
علاوه بر این گزارش شده است که یونگ‌هونگ‌لی باور دارد که می‌تواند 32 میلیون یورویی که برای بازپرداخت یکی از اقساط بدهی‌اش به مؤسسه الیوت لازم دارد را تا سرسید پرداخت این قسط که ششم جولای است، تهیه کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VgX

منبع: فردا

کلیدواژه: یونگ هونگ لی مالک باشگاه میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس

هشدار: تماشای این محتوا به افراد حساس و درگیر بیماری‌های قلبی توصیه نمی‌شود

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

یکی از اتفاقات مهم و البته تلخ این مسابقه‌، مصدومیت فرنکی دی یونگ پس از برخورد شدید با فده والورده بود. در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول، فرنکی دی یونگ و فدریکو والورده هر دو برای تصاحب توپ و شوتزنی اقدام کردند که برخورد شدیدی بین آن‌ها شکل گرفت. دی یونگ پس از این صحنه، نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هنوز شدت آسیب دیدگی هافبک هلندی بارسلونا مشخص نشده و معلوم نیست که او تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، با این حال برخی رسانه‌ها از پایان یافتن فصل برای این بازیکن و برخی دیگر از غیبت یک ماهه او خبر داده‌اند.

تصویر زیر، وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فدریکو والورده را نشان می‌دهد:

بدون شرح

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف کردن ایران از حمله به اسرائیل بود | انتظار عذاب‌آور بایدن در مدت حمله ایران