Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@14:41:02 GMT

فهرست جدیدی از لپ تاپ‌های ارزان قیمت منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۶۵۳۰

فهرست جدیدی از لپ تاپ‌های ارزان قیمت منتشر شد

در شرایطی که افزایش نرخ ارز باعث شده خرید لپ تاپ نیازمند صرف هزینه‌های کلان باشد، هنوز هم لپ تاپ‌هایی در بازار وجود دارد که خرید آن‌ها با پرداخت رقمی کمتر از دو میلیون تومان ممکن باشد.

خبرگزاری مهر: به نقل از دیجیتال ترندز، با پیشرفت فناوری و طراحی سخت افزار‌های قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت تولید لپ تاپ‌هایی که زیر ۳۰۰ دلار قیمت دارند ساده‌تر شده که در اینجا به معرفی تعدادی از این لپ تاپ‌ها می‌پردازیم:

یکی از این لپ تاپ‌ها Aspire ۱ تولید شرکت ایسوس است که مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Celeron N.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۳۴۵۰ شرکت اینتل بوده و از ۴ گیگابایت حافظه، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۱۴ اینچی با دقت ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است. قیمت این لپ تاپ ۲۲۰ دلار است. عمر باتری ۷ ساعته، پورت‌های متعدد یو اس بی و امکان افزودن حافظه اس دی از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است.

کروم بوک ۱۵ ایسر محصول دیگری است که البته برای خرید آن باید ۳۰۰ دلار هزینه کرد. نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی و ۱۵.۶ اینچی، پردازنده دوهسته‌ای ۳۲۰۵ U. سلرون، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (امکان خرید مدل ۱۶ گیگابایتی و پرداخت هزینه‌ای کمتر هم وجود دارد)، ۹ ساعت عمر باتری و سیستم عامل کروم گوگل از جمله دیگر امکانات این محصول است.

در این فهرست لپ تاپ Ideapad ۱۲۰ S. شرکت لنوو هم وجود دارد که قیمت مدل ۱۱ اینچی آن ۲۰۰ دلار و قیمت مدل ۱۴ اینچی آن ۲۵۰ دلار است. در این محصول از پردازنده Celeron N. ۳۳۵۰ اینتل با سرعت ۱.۱ گیگاهرتز، ۲ یا ۴ گیگابایت رم به انتخاب مشتری و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. عمر باتری این لپ تاپ ۸.۵ ساعت است.

Chromebook C. ۲۰۲ ایسر با قیمت ۲۲۰ دلار نیز در این مجموعه جای می‌گیرد که برای دانشجویان و دانش آموزان گزینه‌ای مناسب است. پردازنده Celeron N. ۳۰۶۰ اینتل، ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با دقت ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و ۱۰ ساعت عمر باتری از جمله ویژگی‌های این محصول است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VgZ

منبع: فردا

کلیدواژه: لپ تاپ کسب وکار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای وحدت اصولگرایی در خصوص نامزدهای مورد حمایت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیح مهمی ارائه کرد.

احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

گفتنی است که فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

کد خبر 6094967

دیگر خبرها

  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی