Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزی گفت: امسال سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش پسران از ۱۰تیرماه و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش دختران از ۹مردادماه آغاز می‌شود‌ و ۱۳هزار و ۱۹۱دانش‌آموز در این دوره مسابقات شرکت می‌کنند، گفت: ۵۵۲۲دختر و ۷۶۶۹پسر در این دوره از مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: دستورالعمل این مسابقات دی‌ماه به استان‌ها ابلاغ‌شده است و ۶شهر شامل تبریز، همدان، شهرکرد، رامسر، زنجان و خرم‌آباد میزبان این مسابقات هستند و اولین مسابقات پسران در خرم‌آباد با رشته کشتی آغاز می‌شود و اولین مسابقات دختران در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: تمام دانش‌آموزان ورزشکار تحت پوشش بیمه هستند و اماکن و سالن‌های شهرهای میزبان برای حضور دانش‌آموزان آماده و بیمه شدند.

وی اضافه کرد: استان‌های میزبان تفاهم‌نامه‌ای با دانشکده‌های علوم پزشکی استان ایجاد کردند و پزشک و آمبولانس در محل خوابگاه و مسابقات و تمرین حضور دائمی دارند.

به ابویی افزود: امسال مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، طناب زنی، شنا، ژیمناستیک، دوومیدانی، بدمینتون، شطرنج، کشتی آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش پسران از ۱۰تیرماه و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش دختران از ۹مردادماه آغاز می‌شود‌.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانش آموز رئیس فدراسیون فوتسال کشتی آزاد و فرنگی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان در حاشیه برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان که در مجتمع تفریحی رفاهی فرهنگیان یزد در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در ۱۱ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی با هدف شناسایی نخبگان قرآنی دانش‌آموز و ارتقای فرهنگ قرآنی آنان در حال برگزاری است. 
وی با اشاره به رقابت ۶۵۰ نفر در مرحله استانی این مسابقات اضافه کرد: این مسابقات در ابتدا در مرحله آموزشگاه برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستان و ناحیه راه یافته و سپس برترین‌ها به مرحله استانی مشخص شدند که در دو روز به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های مختلف در مردادماه در مرحله کشوری حضور یافته و پسران در مشهد مقدس و دختران در مازندران با نخبگان قرآنی سایر استان‌ها رقابت خواهند داشت.
غفاریان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشای نماز و گفتمان مهدوی و در بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ، مداحی و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور