Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید وقتی برانکو درباره بازیکنان داخلی صحبت می‌کند نباید هیچ وقت فراموش کند هزاران دلاری که برای بازیکنان اوکراینی خرج کرد و یک دقیقه هم آنها بازی نکردند.

طرفداری-کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:

شما باید نظم و انضباط را در مربی تان حاکم می کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در این مدت با نظم و انضباط کارم را در تیم ملی انجام دادم و از باشگاه‌ها تشکر کردم و شروع این قدردانی‌ام از تیم پرسپولیس بود. ولی این مربی شما بود که به اردوی تیم ملی در دبی لطمه زد و باعث لطمه دیدن رابطه کادر تیم ملی شد.

او افزود:

او بود که به اردوهای تیم ملی در فصل لطمه زد و مخالفت و ممانعتهایی با تمرینات یک و نیم روزه تیم ملی در پک انجام داد. او تلاش کرد تا ساختمان پک را بگیرد و در موضوع تجهیزات دخالت کرد. او صحبت های سم گونه ای راجع به بازیکنان داشت و با این حرفها سم پاشی کرد. یک بار برای همیشه او را ساکت کنید. وقتی او راجع به بازیکنان داخلی صحبت می کند نباید هیچ وقت فراموش کند هزاران دلاری که برای بازیکنان اوکراینی خرج کرد و یک دقیقه هم آنها بازی نکردند.

وی در پایان گفت:

آقای پروفسور! این کشور برای بودن من و شما کوچک است. من برادرم و خانواده‌ام را در کنارم ندارم. الان مردم باید تصمیم بگیرند، یا من یا شما.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • #من_هم _یک_پروفسور_هستم
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • آخرین ساعات زندگی افلاطون فاش شد: افلاطون در آخرین ساعات زندگی‌اش چه می‌کرد؟!
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • پروفسور‌های ضداسرائیل