Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکار آفاجانیان از عملکرد تیم ملی در جام جهانی می گوید.

طرفداری- مارکار آقاجانیان پس از ورود کاروان تیم ملی ایران گفت:‌

زحمت زیادی کشیده شد،‌ هر چند این زحمات خیلی قبل از جام جهانی دیده نشد و این عملکرد جواب آن انتقادات را داد. 

به گزارش تسنیم، وی در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی و اینکه کسی فکر نمی‌کند روز آخر حسرت صعود از گرو‌ه‌مان را بخوریم،‌ گفت:

باید اینطور شروع کنم، بعد از مراسم قرعه‌کشی جام جهانی خیلی‌ها بدبین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان جهان، قهرمان اروپا و قهرمان آفریقا در گروه ما حضور داشتند،‌ اما با اراده و هدفی که داشتیم و با برنامه‌ریزی که انجام دادیم به این موفقیت رسیدیم.

مربی تیم ملی عنوان کرد:

کارمان را از تمرینات دو روز در هفته شروع کردیم و این موفقیت حاصل یک کار تیمی بود، از کادر فنی و تدارکات تیم گرفته تا بازیکنان و فدراسیون فوتبال، همه توانستند این کار بزرگ را انجام دهند و بازیکنان هم با تمام وجود به خاطر پرچم و مردم ایران از  جان خود مایه گذاشتند. مطمئنم اگر اردوی آماده‌سازی تیم‌مان کامل انجام می‌شد و این اتفاقات رخ نمی‌داد، می‌توانستیم نتیجه بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح