Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان اعلام کرد که کشورش بحران انسانی آوارگان سوری را درک می کند اما تحمل این بحران بیش از توان لبنان است.

وی تأکید کرد که در وضعیت فعلی لبنان به تنهایی نمی تواند بار بحران آوارگان سوری را تحمل کند و جامعه جهانی باید به لبنان کمک کند تا آوارگان سوری به کشورشان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری لبنان در افتتاحیه نشست کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای کشورهای غرب آسیا (اسکوا) با حضور «احمد ابوالغیط» دبیرکل سازمان ملل گفت که لبنان با وضعیت سخت و استثنایی دست و پنجه نرم می کند و هزینه سنگینی بابت بحرانی که در سوریه و منطقه خاورمیانه به طور کلی ایجاد شده پرداخت می کند.

وی در خصوص وضعیت داخلی لبنان هم گفت که زمان مقابله با فساد فرا رسیده است و دولت لبنان اجازه نخواهد داد تا بحران هایی که با آن رو به رو شده تشدید شود و اقتصاد این کشور روز به روز با مشکلات جدیدی روبه رو شود.

کد خبر 4332472

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد ابوالغیط اسکوا سازمان ملل متحد سوریه غرب آسیا لبنان میشل عون کمیسیون اقتصادی ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی ترکیه جنگ 2015 یمن فلسطین عربستان سعودی دونالد ترامپ روسیه عراق ایران افغانستان اتحادیه اروپا الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای طاقت فرسا در نوار غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ گرمای بی سابقه ، زندگی را برای آوارگان فلسطینی که براثر جنایات رژیم صهیونیستی خانه و کاشانه شان را از دست دادند ، بسیار سخت کرده . گرمای شدید همچنین باعث شیوع بیماری های مختلف در میان آوارگان فلسطینی شده .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • ببینید | قدردانی آوارگان فلسطینی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • گرمای طاقت فرسا در نوار غزه
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند