Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون گلف گفت: امیدواریم در آینده با مشارکت بخش خصوصی زمین‌های گلف را افزایش دهیم. ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: فدراسیون گلف علاوه بر فعالیت‌های ورزشی گلف، چهار انجمن  شامل مینی گلف،کروکت، وودبال و بهکاپ را دارد که در بعضی از انجمن‌ها مثل وودبال و مینی گلف اعزام به مسابقات برون مرزی  نیز صورت می‌گیرد، رشته بهکاپ رشته ایرانی است که خوشبختانه در کل کشور توانسته مخاطب خوبی را جذب کند و کروکت نیز به عنوان رشته‌ای که یک سال از فعالیت آن می‌گذرد در حال برگزاری دوره‌های آموزشی و جذب مخاطب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فدراسیون گلف اظهار داشت: 25 استان ما دارای هیئت هستند که فعالیت می‌کنند و گلف در حال حاضر در بسیاری از استان‌ها هیئت دارند همچنین ظرفیت‌های مختلفی در همه استان‌ها وجود دارد که با بهره‌گرفتن از آنها رشته گلف می‌تواند روبه‌جلو حرکت کند.

منتقمی با اشاره به اهمیت  ورود بخش خصوصی  به ورزش اظهار داشت: آن چه در گلف از اهمیت برخوردار است وجود زمین مناسب و استاندارد است در حال حاضر تنها زمین چمن ما در مجموعه ورزشی انقلاب واقع شده و زمین‌های دیگر در خوزستان و اصفهان به صورت خاکی است که امیدواریم در آینده با مشارکت بخش خصوصی  زمین های گلف را افزایش دهیم.

سرپرست فدراسیون گلف ادامه داد: با افزایش زمین‌ها می‌توانیم گلف را بیش از گذشته در استان‌های کشور فعال کنیم و وقتی زمین‌های ما گسترش پیدا کنند جمیعت ورزشکار ما بیشتر  نیز خواهد شد.

وی به برگزاری رقابت‌های استانی و کشوری گلف در طی سال اشاره کرد و بیان داشت: با برگزاری مسابقات استانی در رده‌های سنی مختلف، استعدایابی و آموزش و استفاده از مربیان استاندارد دنیا می‌توانیم آینده خوبی را برای گلف  کشور پیش بینی کنیم.

منتقمی ضمن اشاره به اهمیت حضور بازیکنان در رقابت‌های مختلف برون مرزی افزود: حضور در رقابت‌های برون مرزی  زمینه‌ای برای کسب تجربه بیشتر و برای ورزشکاران ما خواهد بود و وضعیت گلف بازان را قطعا بهبود خواهد بخشید و ما امیدواریم بتوانیم با برنامه‌های خود را در این زمینه عملی کنیم.

وی به اهمیت  فعالیت هیات‌های استانی اشاره کرد و افزود: فعالیت و پیشرفت ما در گلف به استان‌ها بستگی دارد و هرچه قدر استان‌های ما فعال‌تر باشند قطعا در آینده گلف ما موفق تر خواهد بود البته فدراسیون نیز باید حمایت خود را در راستای برنامه های استان‌ها داشته باشد تا با بهره گیری از ظرفیت مختلف موجود در استان جایگاه گلف در کشور بسیار بهتر از گذشته شود.

منتقمی به اهمیت ورود بخش خصوصی به گلف اشاره کرد و اظهار داشت: باید منابع در آمدی خود را افزایش دهیم و بستر را برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم کنیم و برای  افرادی که آماده سرمایه‌گذاری هستند زمینه لازم را فراهم کنیم تا به هدف خود دست یابیم.

وی ادامه داد: آن چه ورزشکاران ما را آماده‌تر می سازد برگزاری اردوهای تدارکاتی در زمین های خارج از کشور است که نیاز است فدراسیون در این زمینه برنامه ریزی لازم راداشته باشد تا بازیکنان ما بتوانند در رقابت های برون مرزی قوی‌تر ظاهر شوند.

منتقمی گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های سنگین کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس در گلف و استفاده از مربیان برتر بین‌المللی، رقابت با این کشورها کمی کار را سخت کرده است البته سال گذشته دوره آموزشی از سوی یک مربی خارجی برگزار شده که برنامه داریم این موضوع را ادامه دهیم.

وی ضمن اشاره به  المپیکی شدن رشته گلف اظهار داشت:المپیکی شدن رشته گلف مسئولیت را دوچندان کرده است و به همین جهت  شناسایی استعدادها باید نسبت به آموزش‌های آکادمیک و تخصصی اقدام کنیم تا بتوانیم با پرورش استعدادهای نخبه، سهمیه المپیک را کسب کنیم.

منتقمی گفت: باید در سطح استان‌ها نسبت به جذب سرمایه برنامه ریزی مطلوب و  اقدام لازم  صورت گیرد تا  چرخه استعدادیابی در سطح استان های کشور را فعال کنیم.

سرپرست فدراسیون گلف اظهار داشت: گلف وارد المپیک شده و برای برگزاری اردوهای تیم ملی، استعدادیابی و سایر مسائل نیاز به زمین اختصاصی دارد این در حال حاضر در خواست بسیاری از بازیکنان است و باتوجه به این که زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار فدراسیون نیست امیدواریم در آینده نزدیک با در اختیار گرفتن این زمین شرایط بهتری برای برگزاری دوره‌های استعدادیابی و آموزشی شاهد باشیم.

منتقمی گفت: امید است با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک گلف جهش خوبی داشته باشد.

وی در پایان در خصوص اعزام های این فدراسیون  خاطر نشان کرد: تیم ملی گلف در شهریور ماه به مسابقات جهانی دوبلین و تیم ملی وودبال در مرداد ماه به مسابقات جهانی تایلند اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • ورود ۷۰ هزار معلم جدید به آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی