Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایرن می‌گوید وقتی برانکو درباره بازیکنان داخلی صحبت می‌کند نباید هیچ وقت فراموش کند هزاران دلاری که برای بازیکنان اوکراینی خرج کرد و یک دقیقه هم آنها بازی نکردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفت: شما باید نظم و انضباط را در مربی تان حاکم می کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در این مدت با نظم و انضباط کارم را در تیم ملی انجام دادم و از باشگاه‌ها تشکر کردم و شروع این قدردانی‌ام از تیم پرسپولیس بود. ولی این مربی شما بود که به اردوی تیم ملی در دبی لطمه زد و باعث لطمه دیدن رابطه کادر تیم ملی شد.

او افزود: او بود که به اردوهای تیم ملی در فصل لطمه زد و مخالفت و ممانعت هایی با تمرینات یک و نیم روزه تیم ملی در پک انجام داد. او تلاش کرد تا ساختمان پک را بگیرد و در موضوع تجهیزات دخالت کرد. او صحبت های سم گونه ای راجع به بازیکنان داشت و با این حرفها سم پاشی کرد. یک بار برای همیشه او را ساکت کنید. وقتی او راجع به بازیکنان داخلی صحبت می کند نباید هیچ وقت فراموش کند هزاران دلاری که برای بازیکنان اوکراینی خرج کرد و یک دقیقه هم آنها بازی نکردند.

وی در پایان گفت: آقای پروفسور! این کشور برای بودن من و شما کوچک است. من برادرم و خانواده‌ام را در کنارم ندارم. الان مردم باید تصمیم بگیرند، یا من یا شما.

منبع: فارس

انتهای پیام/

واکنش کارلوس کی‌روش به اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ فرشاد مقیمی مدیر عامل این سازمان در بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) در گفتگو با صنعتگران، کارآفرینان و نمایندگان واحد‌های صنعتی برای رفع برخی از موانع در زمینه صنایع کوچک و متوسط قول پیگیری داد. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین در دیدار با هیئت‌های تجاری کشور‌های مختلف مهمترین محور‌های ارتقای همکاری با این کشور‌ها را پیگیری کرد. در روز نخست این رویداد؛ رئیس اتاق بازرگانی عراق، رئیس اتحادیه سرمایه‌گذاران بین المللی کشور گرجستان، هیئت تجاری کشور روسیه و رئیس اتاق بازرگانی کشور ترکمنستان با حضور در غرفه شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کردند. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو۲۰۲۴) با هدف نمایش ظرفیت‌های صادراتی ایران و بستر‌های اصلی تجارت خارجی با سایر کشور‌ها تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد