Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آبفای شهری استان البرز به شهروندان در خصوص لزوم مصرف صحیح و صرفه‌جویی در منابع آب هشدار داد.

غلامرضا رضایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: افزایش دمای هوا که بر اساس پیش‌بینی‌ها طی روزهای آینده به مرز 40 درجه نیز خواهد رسید از یکسو و قطع جریان برق در برخی مناطق استان که موجب قطع برق تأسیسات چاه‌ها و ایستگاههای پمپاژ شده از سوی دیگر، موجب افزایش مصرف آب و کاهش حجم مخازن ذخیره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی‌فر افزود: بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود به منظور برخورداری همگان از نعمت آب در کلیه ساعت‌های شبانه‌روز، رعایت مصرف درست آب را مدنظر قرار داده و از مصارف غیرضروری جداً پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید و ذخیره‌سازی آب شرب شهروندان متناسب با نیازهای آبی پیش‌بینی شده؛ اما در صورت کاهش مدت قطعی برق و نیز همراهی و همکاری شهروندان و دقت در مصارف خود، شاهد اختلال جدی در جریان توزیع آب به مدت طولانی نخواهیم بود.

انتهای پیام

                                                                                  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام صرفه جویی در مصرف آب منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در هفتکل 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در اطلاعیه اداره آب و فاضلاب هفتکل آمده است: به اطلاع شهروندان این شهرستان می‌رساند، فردا، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، آب در برخی مناطق قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، آب به علت اجرای عملیات اتصال مخزن ذخیره جدید به شبکه توزیع اصلی آب شهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قطع خواهد شد.


روابط عمومی اداره آب و فاضلاب هفتکل ضمن قدردانی از صبوری شهروندان، اقدام به ذخیره آب کنند.

دیگر خبرها

  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق