Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@04:09:12 GMT

ورزش های کاهنده دردهای مزمن

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۷۵۰۰

ورزش های کاهنده دردهای مزمن

رکنا: این ورزش ها درد را کاهش می دهند.

انجام کارهای روزانه باعث می‌شود که دردهای مداوم و برخی اوقات مزمن در بدن ایجاد شود. انجام برخی ورزش‌ها می‌تواند به بر طرف کردن این دردها کمک کند.

به‌ گزارش Cheat sheet، برای بر طرف کردن دردهای روزانه بدن انجام ورزش Sport و در نظر گرفتن برخی از نکات دیگر می‌تواند مفید باشد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر پیاده روی کنید:

پیاده روی یکی از بهترین ورزش‌ها است. پیاده روی به بدن فشار زیادی وارد نمی‌کند. پیاده روی فواید دیگری همچون کاهش استرس، افزایش فشار خون و کاهش وزن را به همراه دارد. سعی کنید در روز ۳۰ ‌دقیقه پیاده روی کنید.

۲. انجام ورزش‌های قدرتی‌:

با توجه به میزان دردی که دارید ورزش قدرتی انجام دهید. حتی اگر ورزش قدرتی سبک انجام دهید تاثیر گذار خواهد بود. هنگامی که عضلات پرورش یابند کمتر دچار دردهای روزانه و خستگی می‌شوند. سعی کنید حداقل دو تا سه بار در هفته‌ ورزش قدرتی انجام دهید. حرکات قدرتی بهتر است بر روی پاها، سینه، شانه‌ها، کمر و دست‌ها انجام شوند.

۳. انجام حرکات کششی:

انجام حرکات کششی نقش بسزایی در افزایش آمادگی جسمانی ایفا می‌کند. حرکات کششی باعث افزایش انعطاف پذیری می‌شود. انجام حرکات کششی دردهای مزمن در بدن را کاهش می‌دهد.

۴. یوگا:

انجام یوگا بهترین راه برای کاهش دردهای مزمن است. یوگا عضلات را آرام می‌کند و بر آرامش ذهنی نیز تاثیر می‌گذارد. یوگا از بروز دردهای مزمن جلوگیری می‌کنند.

۵. تمرینات مدیتیشن:

مدیتیشن بهترین راه برای آرام کم کردن است. ۱۰ ‌دقیقه مدیتیشن در روز می‌تواند تاثیرگذار باشد. در این ۱۰ ‌دقیقه عضلات را آرام کنید. در کنار این توصیه‌های ورزشی بهتر است تغذیه سالم و مناسب داشته باشید. میوه‌هایی که باعث کاهش درد می‌شوند، مثل پرتقال مصرف کنید. مصرف قهوه و ماهی نیز در کاهش درد موثر است.

سعی کنید سیگار نکشید و مشروبات الکلی مصرف نکنید. گاهی ماساژ Massage انجام دهید. در کنار همه این‌ها با انجام دادن کارهایی که دوست دارید استرس زندگی خود را کاهش دهید.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت ورزش Sport قهوه ماساژ Massage پیاده روی فشار خون قهوه توصیه کاهش ورزش عکس زن حوادث ایران شهروند جوان دختر پسر دار مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امروز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر با حضور شهردار همدان، رئیس شورای شهر همدان، اعضای شورا، فرمانده انتظامی شهرستان، اساتید دانشگاه و مردم همدان آغاز شد.

همدان با شش خیابان اصلی به میدان مرکزی شهر (میدان امام) متصل می‌شد که خیابان‌های بوعلی و خیابان اکباتان در سال‌های گذشته به پیاده راه تبدیل شد و امروز نیز عملیات اجرایی پیاده‌راه شدن خیابان باباطاهر آغاز شد که این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر در 80 روز انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، کمک به نشاط و تندرستی شهروندان، کمک به جذب گردشگر، کمک به حفظ محیط زیست، حل گره‌های ترافیکی مرکز شهر و کاهش آلودگی هوا را می‌توان از مهم ترین اهداف یا مزایای اجرای پیاده‌راه‌ها در همدان نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران