Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، صادق زنگنه؛ مدیر گروه فرهنگ و جامعه «رادیو نمایش» ضمن اعلام این مطلب گفت: بیش از یک سال است که رادیو نمایش تولید کتاب‌های صوتی را شروع کرده و تاکنون کتاب‌های زیادی را بازخوانی و پخش کرده است .

وی ادامه داد: کتاب صوتی مزایای زیادی دارد که پخش آن می‌تواند به بالا رفتن فرهنگ کتابخوانی در جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه در خصوص انتخاب کتاب «وینسنس و گرگ خندان» گفت : داستان این کتاب درباره پرواز شماره ۶۵۵ است که در سال ۶۷ از بندرعباس به سمت دبی در حال پرواز بود اما با شلیک موشک از ناو یو اس اس وینسنس آمریکا سرنگون شد و ۲۹۰ مسافر آن که ۶۶ نفر از آن‌ها کودک بودند جان باختند.

مدیر گروه فرهنگ و جامعه رادیو نمایش افزود: نویسنده شیرازی این کتاب، بیژن کیا برای اثبات مظلومیت قربانیان این حادثه بزرگ انسانی اقدام به نگارش رمانی برگرفته از این اتفاق کرده که با توجه به اینکه ملیت‌های مختلف در این پرواز حضور داشتند سعی شده شخصیت‌های رمان نیز غیرایرانی باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه تغییراتی در خوانش این کتاب صورت گرفته است، گفت: معمولاً در خوانش کتاب‌های صوتی تغییری صورت نمی‌گیرد و سعی می‌شود به اصل کتاب و زحماتی که نویسنده اثر می‌کشد احترام گذاشته شود و این کتاب نیز بدون تغییر و به صورت کامل تولید شده است.

زنگنه در خصوص انتخاب رامین پورایمان برای خوانش این کتاب گفت: دلیل انتخاب رامین پورایمان، جنس صدای ایشان است که به شخصیت‌محوری رمان نزدیک است و شنونده می‌تواند ارتباط بهتری با اثر برقرار کند. روحیه و شخصیت پورایمان و علاقه ایشان به این جنس از کار توانست به جذاب‌تر شدن اصل رمان کمک کند .

مدیر گروه فرهنگ و جامعه رادیو نمایش در پایان گفت: کتاب «وینسنس و گرگ خندان» متعلق به انتشارات «سوره مهر» است که توسط گروه فرهنگ و جامعه رادیو تبدیل به کتاب صوتی شده و خوانش آن توسط رامین پورایمان صورت گرفته و فرشاد آذرنیا تهیه‌کننده آن است.

یادآور می‌شود، کتاب صوتی «وینسنس و گرگ خندان» از هفتم تا ۲۱ تیرماه ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»