Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازاداره رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، در این نمایشگاه 550 مشارکت‌کننده از 50 کشور دنیا از جمله مالزی، ترکیه، چین، تایلند، اندونزی، کره جنوبی، هند و ... انواع محصولات خوراکی شامل خشکبار و خواربار، روغن، عصاره و نوشیدنی، ادویه و چاشنی، مواد پروتئینی، انواع محصولات گوشتی، مواد لبنی، انواع نوشیدنی، طعم دهنده و افزودنی خوراکی، مواد غذایی ارگانیک، محصولات شیرینی و اسنک، محصولات و مکمل‌های دارویی و فناوری و تجهیزات را به نمایش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز به عنوان سازمان دهنده غرفه‌های ایران و به رغم نوسانات شدید قیمت ارز و آثار اجتناب‌ناپذیر آن بر شرایط اقتصادی، توانسته است شرایطی را فراهم کند تا کشورمان نیز در این رویداد دارای نمایندگانی باشد و پرچم ایران در کنار پرچم سایر کشورها به اهتزاز درآید.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی MIFB2018  که صبح روز چهارشنبه، ششم تیرماه در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های  بین‌المللی کوالالامپور KLCC آغاز به کار کرد تا هشتم تیرماه میزبان متخصصان و فعالان بین‌المللی صنعت غذا خواهد بود و هفت پاویون ملی و شش پاویون گروهی نیز در آن حضور دارند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، یعقوب مظفری گلوگاهی در گفتگویی با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد، اظهارکرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

شایان ذکر است، شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار، ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901661

دیگر خبرها

  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟