Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@00:39:59 GMT

روایت صادق زیباکلام از درخواست شرم آور روحانی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۸۱۳۶

روایت صادق زیباکلام از درخواست شرم آور روحانی

برای شما نه، اما برای من شرم آور است. چون خیلی‌ها که امروز برایشان بدون درنگ خواهان سرکوب ومجازات زندان و اعدام‌شدید همان‌هایی هستند که ۲۹اردیبهشت پارسال صادقانه و باهزاران امید بپای صندوق‌های رای رفته و به حضرتعالی رای داده بودند.

سرویس سیاسی فردا: صادق زیباکلام نوشت: جناب آقای روحانی
برای شما نه، اما برای من شرم آور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
چون خیلی‌ها که امروز برایشان بدون درنگ خواهان سرکوب ومجازات زندان و اعدام‌شدید همان‌هایی هستند که ۲۹اردیبهشت پارسال صادقانه و باهزاران امید بپای صندوق‌های رای رفته و به حضرتعالی رای داده بودند. جناب آقای رئیس جمهور اگرقرارشود بجرم"نامیدساختن مردم"کسانی تحت پیگردقرارگیرند، با عرض معذرت خودحضرتعالی متهم ردیف اول هستید. چون بنحو حیرت انگیز و باورنکردنی و بحول و قوه الهی توانستید ۲۴میلیون نفری را که بشما رای داده بودند رادرکمترازچندماه سرخورده، پشیمان و ناامید سازید. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VhL

منبع: فردا

کلیدواژه: زیباکلام روحانی اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال مهر در مورد اینکه چرا تراز تجاری پارسال منفی ۱۶.۸ میلیارد دلار شد، اظهار کرد: نکته اول آنکه پارسال ۱.۸ میلیارد یورو واردات طلا داشتیم که هم طلا وارد شده و هم در قبال رفع تعهد ارزی استفاده شده است.

وی افزود: همچنین بعضی از منابع کشور آزاد شد که این منابع هم برای آزادی نهاده‌ها و کمک به افزایش تولید در صنایع در حوزه تأمین ماشین آلات و مواد اولیه اختصاص یافت.

ضیغمی ادامه داد: بنابراین شاید عدد منفی ۱۶ میلیارد دلار برای تراز تجار چندان واقعی نباشد و ناشی از آثار موضوعات دیگر باشد.

به گفته وی، با برگزاری نمایشگاه‌هایی از جنس ایران اکسپو و اجرای برنامه‌های صادراتی و تعامل با بانک مرکزی برای تأمین بودجه واحدهای تولیدی برای صادرات محور شدن، قطعاً این عدد (منفی بودن تراز تجاری) کمتر خواهد شد.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 6090899 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟