Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 محسن پورسیدآقایی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی ساخت ۴۸ جایگاه پمپ بنزین کوچک مقیاس با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر تهران نبود فضای مناسب برای ساخت جایگاه‌های پمپ بنزین است، گفت: در نظر داریم ۱۰۰ جایگاه پمپ بنزین کوچک مقیاس در سطح شهر تهران ایجاد کنیم که در حال حاضر کلنگ ۴۸ پمپ بنزین آن زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پمپ بنزین‌ها توسط سرمایه گذاران خصوصی و با حمایت شرکت نفت ایجاد شده است، گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا این مهم موفق شود.

پورسیدآقایی با بیان اینکه شهرک‌های تهران نیز می‌توانند درخواست احداث این پمپ بنزین‌های کوچک مقیاس را ارائه دهند، گفت: در صورتی که زمین پمپ بنزین تامین شود، شهرداری هر گونه کمک برای ساخت جایگاه سوخت کوچک مقیاس انجام خواهد داد.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه برای این پروژه همکاری خوبی میان همه دستگاه‌ها انجام شد، گفت: این نشان می‌دهد که اگر وفاق وجود داشته باشد هر پروژه‌ای می‌تواند به خوبی پیش برود.

وی با بیان اینکه قطعا قبل از پایان شهریور ماه خط ۷ مترو به میدان صنعت می‌رسد، گفت: هفته آینده بخش مرکزی خط ۷ مترو مجددا افتتاح می‌شود و امیدواریم تا پایان شهریور این مهم تکمیل شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه منطقه ۲ به عنوان پایلوت پارک حاشیه‌ای انتخاب شده است، گفت: در آینده‌ای نزدیک مزایده برگزاری سیستم هوشمند پارک حاشیه‌ای برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم سیستمی مدرن و هوشمند برای پارک حاشیه‌ای ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در نظر داریم که علاوه بر جایگاه‌های سوخت بنزینی، جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس گاز نیز ایجاد کنیم، گفت: در نظر داریم تعدادی جایگاه کوچک مقیاس گاز در سطح شهر تهران ایجاد کنیم که در ابتدا در گام اول این جایگاه‌ها در پایانه‌های تاکسیرانی احداث می‌شود چرا که رانندگان تاکسی وقت زیادی از خود را صرف ایستادن در جایگاه‌های گاز می‌کنند.

 در پایان با حضور مسئولان وزارت نفت و شهرداری کلنگ آغاز احداث ۴۸ جایگاه کوچک بنزین در منطقه ۲ به زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: جایگاه سوخت گاز مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم

مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک را مشاهده می کنید.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • دانشمندان یک «خطای فنی» در لبه کیهان کشف کردند
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟
  • مهم‌ترین مسئله حفظ حرمت معلمان در جامعه است/ ثبات در آموزش و پرورش را ایجاد کنیم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود