Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام بانک کشاورزی، در این مراسم روح‌اله خدارحمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن حمایت از صندوق رفاه و تأمین آتیه بر تدوین برنامه کسب و کار، مدیریت ریسک، کنترل و نظارت دقیق بر شرکت­‌های تابعه صندوق تأکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری صندوق در شرکت‌های سودآور، ورود این صندوق به حوزه‌های جدید سرمایه‌گذاری مانند فین‌تک‌ها و بازار سرمایه را ضروری دانست و افزود: از این طریق می‌توان علاوه بر کسب درآمد جاری ماهانه، نسبت به توسعه و گسترش فعالیت‌­های صندوق و افزایش دارایی صندوق اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به معرفی مدیرعامل جدید گروه سرمایه­‌گذاری (هلدینگ) تأمین آتیه تدبیر سبز گفت: با استفاده از تجارب موفق سایر هلدینگ های کشور باید یک گروه مالی قوی و سودآور داشته باشیم که زیر نظر صندوق رفاه و تأمین آتیه، به منبع مطمئنی برای کمک به بهبود معیشت همکاران بازنشسته تبدیل و خیلی زود آثار فعالیت آن  در ارتقای سطح دریافتی به همکاران بازنشسته مشاهده شود.

استفاده از ایده­‌های درآمدزا، اعمال مدیریت ریسک و رعایت اصول حاکمیت شرکتی همراه با سلامت­ کاری و رعایت قوانین و مقررات برای ایجاد یک گروه سرمایه­‌گذاری (هلدینگ) قوی از دیگر نکات مورد تأکید مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بانک بود.

در پایان این مراسم، احمدرضا سبزواری به عنوان عضو هیأت‌مدیره و مدیرعامل جدید گروه سرمایه‌گذاری (هلدینگ) تأمین آتیه تدبیر سبز معرفی و از حجت‌اله اژدر مدیرعامل سابق گروه قدردانی شد.

همچنین معماریان، زلقی، سبزواری، پورعباس و ایزدی به عنوان اعضای هیأت مدیره جدید گروه سرمایه‌گذاری (هلدینگ) تأمین آتیه تدبیر سبز منصوب شدند.

انتهای پیام

true برچسب ها : بانک بانک کشاورزی تودیع و معارفه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت

امتداد - مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت مقام کارگران، روز جهانی «کار و کارگر» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ، در متن پیام تبریک ابوالفضل نجارزاده به مناسبت روز جهانی «کار و کارگر» آمده است:

کارگران سرمایه‌های ارزشمندی هستند که شکوفایی، اقتدار و پیشبرد اهداف کشور به دستان توانمند آنان رقم می‌خورد و بی‌شک تلاش آنان برای سربلندی این سرزمین بزرگ، مایه مباهات است. 

بی‌تردید کارگران، سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور و سنگربانان رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند. رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران به‌عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارند.

دوازدهم اردیبهشت «روز جهانی کار و کارگر» فرصتی‌ست تا از تلاش بی‌شائبه و زحمات این سرمایه‌ ارزشمند قدردانی نمایم. بی‌شک بخش اعظمی از تحولات و توفیقات روز افزون کشور مدیون زحمات و تلاش‌های این کارکنان پر توان است. 

تلاش می‌کنیم، امسال که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» نامگذاری شده است، بیش از پیش قدردان تلاش‌های ارزشمند این عزیزان که با بازوی توانا و اندیشه خلاقشان چرخ‌های اقتصادی کشور را به گردش در می‌آورند، باشیم.

توفیقات روزافزون این فرزندان خدوم ایران اسلامی را از درگاه لایزال خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) همواره سرفراز بمانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس