Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین محمودی در جلسه هماهنگی کمیته‌های هیات افزود: تلاش داریم با هماهنگی تمامی کمیته‌ها و هیات‌های فعال شهرستانی این لیگ را با کیفیت و کمیت مطلوبی از اواخر تیر ماه آغاز کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های هیات برای جذب حامی مالی به منظور ایجاد انگیزه بیشتربرای تیم‌های حاضر در این لیگ، افزود:امیدواریم علاوه بر باشگاه‌های مشهد، حضور پر شور تیم‌های شهرستانی را نیز در دو بخش آقایان و بانوان داشته باشیم تا ضمن برگزاری لیگی پویا و خروجی فنی خوبی را در پایان مسابقات شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: برگزاری این لیگ ظرفیت خوبی برای استعدادیابی جودوکاران، ارزشیابی شهرستان‌ها و فعال و پویا کردن انگیزه و طراوت ورزشکاران، مربیان و داوران رشته جودو را به همراه خواهد داشت.

محمودی با اشاره  به استقبال پر شور علاقه‌مندان از کلاس‌های اوقات فراغت جودو در سطح باشگاه‌های مشهد و شهرستان افزود: امیدواریم در پایان تابستان بهره برداری خوبی در حوزه استعدادیابی از این کلاس‌ها داشته باشیم.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی در خصوص مسابقات کشوری، اردو‌ها و دوره‌های آموزشی پیش روی رشته‌های جودو، جوجیتسو وکوراش و دفاع شخصی در استان خراسان رضوی گفت: تلاش داریم در سال جاری حداقل یک دوره مسابقات قهرمانی کشور را در یکی از رده‌های سنی مختلف میزبانی کنیم تا در رشته‌های تحث پوشش استان شور و نشاط بیشتر ایجاد شود.

گفتنی است در پایان این جلسه، احکام جدید هر یک از مسئولان کمیته‌های هیات استان به آنان اهدا شد.   انتهای پیام//ع.ع    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:  از مهمترین اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ که با اهتمام و جدیت استانداری خراسان رضوی محقق شد می‌توان به مدیریت انتقال فاضلاب به حوضه کشف رود اشاره کرد.

مهدی اله‌پور افزود: با بررسی مشکلات ۲ طرح مرحله یک پَرکندِ ۲ و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی چرمشهر در نهایت با همت دستگاه‌های متولی این ۲ طرح پس از سال‌ها معطلی به بهره برداری رسید.

وی گفت: عملیات اجرایی مرحله یک تصفیه خانه پرکند ۲ با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب در شبانه روز از سال ۹۶ آغاز شده بود، اما بنا به دلایلی به اتمام نرسیده بود، اما در سال ۱۴۰۲ با جدیت و اهتمام شرکت آب و فاضلاب مشهد توانستیم مراحل ساخت، توسعه و تجهیز دستگاهی کامل شود و در مدار بهره برداری قرار گیرد.

اله پور افزود: ساخت تصفیه خانه بزرگ فاضلاب شهرک صنعتی چرمشهر که نخستین تصفیه خانه صنایع چرم کشور است از سال ۹۵ شروع شد که به دلیل پاره‌ای مسایل امکان بهره برداری زودهنگام آن فراهم نشد، اما خوشبختانه با اهتمام شرکت شهرک صنعتی با ظرفیتی معادل سه هزار متر مکعب در شبانه روز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به این که آزمون نخست هر ۲ تصفیه خانه انجام و تجهیزات به طور کامل تامین شده است ادامه داد: با بهره برداری رسمی از این ۲ طرح در دومین سفر رییس جمهوری به خراسان رضوی می‌توان گفت که در شبانه روز افزون بر ۵۳ هزار متر مکعب فاضلاب خام، بای پس و یا کمتر تصفیه شده‌ای که تا قبل از این به کشف رود تخلیه می‌شد، وارد چرخه تصفیه می‌شود.

اله پور در ادامه با اشاره به سایر اقدامات حفاظتی انجام شده از رودخانه کشف رود و مدیریت منابع آلاینده آن توسط این اداره کل اضافه کرد: در پی نظارت مستمر این اداره کل تعداد ۳۳۵ بازدید دوره‌ای و انجام نمونه برداری از رودخانه انجام شد همچنین از جمله اقدامات شاخص دیگر می‌توان به نهالکاری افزون بر ۱۹۰ هکتاری در حوضه کشف رود توسط شهرداری اشاره کرد.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: در زمینه رفع دغدغه کشت در حاشیه مسیر این رودخانه فصلی، برابر استاندار‌های محیط زیست، سازمان ملی استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی با انجام آزمایش بر روی فاضلاب و پساب ورودی به کشف رود، نوع کشت مجاز در این منطقه سطح بندی و ابلاغ شد.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای نجات کشف رود ادامه داد: اصلاح مرز این رودخانه تاریخی از بابت حریم مناطق حفاظت شده در مشهد با هدف بهبود شرایط انجام شده است.

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه
  • حمایت ویژه بانک سپه از فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی
  • اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
  • تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم/برگزاری مسابقات فصل آینده با VAR