Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید صنعت لوستر ایران در خاومیانه حرف اول را می‌زند و در جهان رتبه پنجم را از آن خود کرده‌است. دلیل آن هم واضح است: تولید و طراحی لوسترهای ایرانی در انواع و اقسام مدل‌ها که هر کدام طرفداران خاص خودش را دارد.

سال 1393، میزان صادرات لوستر صنعتگران ایرانی 35 میلیون دلار اعلام شد که رقم قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر قیمت فروش لوستر در نوسان زیادی است، به عنوان مثال در فروشگاه اینترنتی دیوار که عمدتا جنس‌های ارزان قیمت در آن عرضه می‌شود، فروش لوستر از 50 هزار تومان شروع می‌شود وبه  12 میلیون تومان می‌رسد.

بیایید از گران‌ترین و در عین حال خاص‌ترین لوسترهای آگهی‌شده در سایت دیوار که در قسمت فروش لوستر این سایت موجود است، شروع کنیم. گران‌ترین لوستر به حراج گذاشته در این سایت 12 میلیون و 300 هزار تومان  قیمت‌گذاری شده است: یک  لوستر ۶ شاخه با ۱۸شعله در حد نو بدون هیچ خط و خشی که با طلا آبکاری شده و برند آن متعلق به شرکت نورسازان است. همچنین در کنار این لوستر، سه عدد دیوارکوب هم به فروش می‌رسد.

بعد از این، آگهی گران‌ترین لوستر به یک لوستر کریستال دست‌ ساز به قیمت 11 میلیون تومان تعلق می‌گیرد. این لوستر 6 شاخه و 12 شعله است و به گفته فروشنده آن 10 سال تضمین تعویض دارد. کریستال‌های دست ساز را دست کم نگیرید، همین لوستر البته در ابعادی کوچک‌تر در یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی 13 میلیون و 800 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این مدل لوسترها برای خانه‌هایی که تزئیناتی بومی و کلاسیک- ایرانی دارد، کاملا مناسب است.

بعد از مدل‌های کریستال اصل که تقریبا گران‌ترین انواع لوستر به شمار می‌آید، لوسترهای برنز و نقره یا لوسترهایی با رگه‌های طلا از سایر مدل‌ها گران‌تر و خاص‌تر به چشم می‌آیند.

به عنوان مثال فروش لوستر دست ساز ایتالیا با رگه‌های طلا در سایت دیوار 10 میلیون و 800 هزار تومان آگهی شده است و لوستر 8 شاخه با جنس نقره و برنز در فروشگاه اینترنتی دیوار 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده آن می‌گوید تنها به دلیل ست نشدن با وسایل و دکوراسیون خانه، قصد فروش آن را دارد و اگر به دنبال همین لوستر در بازار باشید، حدود 15 میلیون تومان برایتان خرج برمی‌دارد.

یکی دیگر از خاص‌ترین لوسترهای آگهی شده در سایت دیوار، لوستر برنزی است که شاخه‌های آن طرح فرشته دارد و 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لوستر دارای 8 شاخه است و برای پذیرایی‌های بزرگ و مجلل کاربرد دارد. به ادعای فروشنده این آگهی، رنگ‌ برنز آن به هیچ وجه تیره یا کم‌رنگ نمی‌شود.

 اما حالا به سراغ لوسترهای ارزان و خاص آگهی‌شده در سایت دیوار می‌رویم. یک لوستر بامبو و کنف‌کاری شده در این فروشگاه اینترنتی تنها 50 هزار تومان قیمت دارد. این لوستر برای اتاق خواب یا خانه‌هایی که پذیرایی کوچک با دکوراسیون چوبی مدرن دارند، بسیار مناسب است.

همچنین فروش لوستر و آویز که اخیرا پایش به بازار خرید و فروش باز شده، در این سایت آگهی شده است. این لوسترها رشته‌های مختلف و مجزایی دارند و یک لوستر سه رشته واویز برای بالای کانتر در سایت دیوار به قیمت 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین یک لوستر تماما چوب لیزرگان در سایت دیوار 99 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. منبع: ویرلن

منبع: فرارو

کلیدواژه: لوستر ارزان گران دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟