Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش خبرگزاری برنا؛ «محمد مجرد»، صبح روز چهارشنبه در جلسه« کارگروه تخصصی تنظیم بازار»، با تاکید بر اینکه باید در بازار بصورت بلند مدت چاره اندیشی و برنامه ریزی کنیم، گفت: همواره باید امور را به افراد متخصص در عرصه هاى مختلف سپرد تا با اقدامات مطلوبى رو به رو شویم.

وى ادامه داد: در راستاى تخصصى نمودن امور، تصمیم گرفته شد تا در صنف نانوایى، مجوز احداث تنها به افرادى داده شود که نانوا بوده و در این حوزه مهارت ویژه را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*لزوم نظارت برای تامین کالاهای اساسی مردم 

معاون برنامه ریزى و توسعه فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه تصریح کرد: اعضای تنظیم بازار بایستی با نظارت و اقدامات پیشگیرانه برای تامین کالاهای اساسی برنامه ریزی داشته باشند.

وى با بیان اینکه باید در بازار کمبود ها و افزایش قیمت های احتمالی را نیز پیش بینی کنیم افزود: در شرایط فعلی بازار در شهرستان باید روی پارامترهایی که در اختیار حوزه اقتصاد شهرستان است، اثرگذاری داشته باشیم و به هر حال بازار کرج نیز تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشوری خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون برنامه ریزی فرمانداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

حمیدرضا کیوانفر گفت: پس از بررسی پرونده های ارجاع شده برای یک هزارو ۸۷۰ مورد محکومیت صادر شد

وی افزود: این واحدهای متخلف در بازدید روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی ، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف استان شناسایی شدند.

کیوانفر اضافه کرد: بیشترین تخلفات شامل کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت ساعات مصوب پخت نان بوده است.

وی بیان کرد : اکنون طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها تشدید شده و بازرسان بر رعایت بهداشت فردی و محیط ، کیفیت ، وزن و رعایت نرخ های مصوب نظارت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود