Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، برانکو از شرایطی که بعد از بازگشت تیم ملی به کشورمان از سوی کی روش ایجاد شده به شدت ناراحت است و در این شرایط انتظار داشت که آنها به حمایت از سرمربی تیم محبوبشان، پاسخی کوبنده به این اظهارات بدهند.

اما به کوش برانکو رسانده اند که پیشکسوتان پرسپولیسی در اقدامی عجیب پشت او را خالی کرده اند و از سرمربی تیم ملی کشورمان حمایت کرده اند و این موضوع پروفسور را به شدت عصبی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می شود برانکو در تماسی با گرشاسبی به صورت جدی به او تذکر داده که این پیشکسوتانی که تا دیروز برای مطرح شدن به تمرین پرسپولیس می آمدند و با او عکس یادگاری می گرفتند و امروز با یک حرکت حزب بادی شده اند طرفدار کی روش، حق حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارند و اگر این اتفاق بیفتد عکس و العمل بدی از سوی پروفسور را به همراه خواهد داشت!

فوتبال کی روش گرشاسبی باشگاه برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس تیم ملی گرشاسبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال کی روش گرشاسبی باشگاه برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس تیم ملی گرشاسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره های سالهای دور و نزدیک آبی ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان