Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، شانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا از شنبه ۹ تیر در دریاچه آزادی آغاز می شود. این اردو تا ۲۸ تیرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

اسامی به شرح زیر است:

کادر فنی:
سرمربی تیم های ملی آبهای آرام: لوتار شفر و رالف هربرت
سرمربی کایاک: ایرج اقلیمی
سرمربی کانوکانادایی: الیاس اقلیمی
مربی کایاک: انوش عباسی
مربی کانوکانادایی: ایمان پورعزیز

قایقرانان:
کایاک:
احمدرضا طالبیان از اصفهان
امین بوداغی از مازندران
پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان
امید احمدی از زنجان
پوریا شریفی از تهران

کانوکانادایی:
شاهو ناصری از کردستان
عادل مجللی از گلستان
علی اجاقی از کرمانشاه
پژمان دیوسالار و محمدنبی رضایی از مازندران
عرفان زنده پی از بوشهر

انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند

سرمربی تیم رویایی میلان باور دارد که پیولی در صورت در دسترس نبودن گزینه مناسب، باید بماند. 

طرفداری | آریگو ساکی، سرمربی افسانه‌ای میلان معتقد است که روسونری نباید استفانو پیولی را اخراج کند، مگر اینکه بتوانند او را با یک مربی برتر جایگزین کنند. آینده پیولی در این باشگاه پس از فصلی پر فراز و نشیب که منجر به حذف آنها از کورس قهرمانی، کوپا ایتالیا و اروپا شد، نامشخص است. ساکی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت توضیح داد که چرا اگر میلان نتواند یک مربی «بزرگ» را به خدمت بگیرد، باید شرایط فعلی را حفظ کند:

شنیده ام که برای جایگزینی پیولی، نام هایی مانند لوپتگی، فونسکا، گالتیه، گایاردو، تدسکو، فن بومل و دزربی مطرح شده اند. مربیانی که من آنها را می شناسم و برایشان احترام زیادی قائل هستم. با این حال، به نظر می رسد فراتر از رزومه هر کدام، جنبه اساسی در نظر گرفته نشده است.

این واقعیت که در حالی که برای یک بازیکن خارجی دشوار است که با فوتبال ایتالیا سازگار شود، برای یک مربی این کار حتی سخت تر است. به نظر من، حداقل دو فصل طول می کشد تا او بفهمد فوتبال ما چگونه است. و این را صرف نظر از ارزش مربیان مورد نظر می گویم. هر کسی که می آید، باید برای تطبیق یافتن با شرایطی متفاوت از سایر کشورها زمان بگذارد.

چرا پیولی را نگه نداریم؟ من معتقدم تجربه او در میلان به طور کلی مثبت بوده است. او یک اسکودتو را برد، در حالی که باشگاه کمتر از رقبای خود هزینه کرده بود. در آن مقطع، او همه را غافلگیر کرد و هواداران را سرگرم کرد. این فصل، اگر همه چیز خوب پیش برود، او در لیگ دوم خواهد شد: به این معنی که فقط اینتر عملکرد بهتری داشته است.  

آیا پیولی تمام بازیکنانی که خریداری شدند را می خواست، یا توسط مدیران انتخاب شدند؟ زیرا اگر توسط مدیران انتخاب شده باشند، مسئولیت نتایج باید به پای همه نوشته شود. من معتقدم پیولی به خاطر دستاوردهایش با میلان و رفتارش شایسته احترام است. او مربی ای است که توانسته به مرور زمان پیشرفت کند. بله، او هم اشتباهاتی مرتکب شده است، اما همه انسان ها اشتباه می کنند. و از همه مهمتر، او فرد صادقی است.

گزینه مناسب کیست؟ یک چهره جوان، مربی ای که مشتاق پیشرفت است و قبلا ارزش خود را ثابت کرده. به نظر من، در میان نام هایی که مدیران میلان بررسی کردند، دزربی می تواند مربی موفقی باشد. او تجربیات مهمی داشته که به بلوغ او کمک کرده اند. به زمانی که او در اوکراین گذراند فکر می کنم. او پس از آن به انگلیس رفت، جایی که جذاب ترین لیگ جهان را تجربه کرد.

دزربی سری آ را بسیار خوب می شناسد، در ساسولو عملکرد خوبی داشت و بازیکنان تحت اختیار خودش را به بازیکنان بهتری تبدیل کرد. او به تیم هایش یک سبک خاص می دهد. او می تواند همان کاری را انجام دهد که من در سال 1986 با ورودم به میلان انجام دادم. با این حال، من یک باشگاه قدرتمند پشت سرم داشتم که از من محافظت و دفاع می کرد. مدیران امروز باید با مربی آینده همانطور رفتار کنند که برلوسکونی و گالیانی با من رفتار کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال