Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@23:36:45 GMT

نگاه اجمالی به دیدار آلمان و کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۸۵۱۸

نگاه اجمالی به دیدار آلمان و کره جنوبی

خبرگزاری میزان- تیم های آلمان و کره جنوبی امشب آخرین بازی از مرحله گروهی خود را در برابر هم بازی خواهند کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کره جنوبی در حالی به مصاف آلمان می‌رود که با شکست در هر دو بازی پیشین خود برابر سوئد و مکزیک کمترین شانس ممکن را برای صعود از گروه F دارد.
تنها حالت ممکن برای صعود مبارزان کره‌ای شکست آلمان است و اینکه پیروز میدان رقابت مکزیک و سوئد تیم آمریکایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعلاوه تیم آسیایی به تفاضل گل بهتر نسبت به آلمان و سوئد نیز نیاز دارد.
رویایی دست نیافتنی به نظر می‌رسد، اما کره ای‌ها در حالی که امیدوار به روز‌های بد سرمربی آلمان مانند روز شکست ۱-۰ برابر مکزیک هستند درپی خلق شگفتی اند.
با توجه اخباری که از تیم کره جنوبی به دست می‌رسد جوهو پارک به خاطر مصدومیت در ناحیه پا غایب بازی امروز خواهد بود. با این وجود شین تائه یونگ گزینه‌های جایگزین قابل اعتمادی بر روی نیمکت تیمش دارد.
سون هوئنگ مین به نظر می‌رسد در ترکیب اصلی قرار بگیرد این بازیکن تاتنهام امید‌های تیمش را حمل می‌کند. گل خیره کننده وی برابر مکزیک نمایشی از توانایی‌های غیر قابل انکار این بازیکن است. هواداران کره‌ای به چنین ضربات بیشتری از سوی این مهاجم خود امید دارند. اگر تیم آسیایی موفق به این کار شود این اتفاق جزئی از تاریخ کشورشان خواهد شد.
ترکیب احتمالی تیم کره جنوبی: هیئونوو، یونگ لی، هیونسو جانگ، یونگون کیم، مین وو کیم، سئون مین مون، جاچئول کو، سونگیونگ کی، هیچان هوانگ، جائه سونگ لی، هئونگ مین سون.

به مدد گل لحظات پایانی کروز به تیم سوئد سرنوشت صعود تیم آلمان در دستان خودشان است. بازیکن رئال مادرید تمام توانش را برای تیم ملی کشورش گذاشت و رهبری خوبی برای کشورش به نمایش گذاشت. شوت خیره کننده او تشویق بسیاری از جمله کاپیتان سابق آلمان لوتر ماتئوس را برانگیخته است.
لوآخیم لو مطئنا به بازی همزمان مکزیک و سوئد نیز چشم دارد. پیروزی با دو گل در بازی امشب و دریافت نکردن هیچ گلی به راحتی تیم قهرمان سال ۲۰۱۴ را به جمع ۱۶ تیم می‌رساند؛ و در این صورت تیم ژرمن‌ها بدون توجه به دیگر بازی گروه خود می‌توانند صعود خود را جشن بگیرند.
اینگونه که از اخبار بدست آمده از کمپ تیم بر می‌آید به نظر می‌رسد که سباستین رودی از مصدومیت رهایی پیدا کرده باشد و بتواند بعد از دو بازی نیمکت نشینی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
ترکیب احتمالی تیم آلمان: نوئر، کیمیچ، رودریگر، هوملز، هکتور، رودی، کروز، مولر، رئوس، برندت، ورنر.
این بازی ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه کازان انجام می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلمان کره جنوبی یواخیم لو فوتبال جام جهانی جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو