Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حمیدرضا یار احمدی در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد پلیس با دریافت کنندگان متخلف ارز دولتی گفت: به تازگی تعزیرات کار بررسی یک سری از شرکت‌های دولتی و خصوصی که ارز دولتی برای خرید کالاها دریافت کرده را در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت: 35 شرکت با ارز 4200 تومانی اقدام به خرید کالا کرده‌اند و کالاها را بعد از ورود به کشور بر اساس ارز 8 هزار تومانی به فروش رساندند؛ شرکت هایی ارز را دریافت کرده و کالایی وارد نکردند، همچنین عده ای هم کالای خریداری شده را احتکار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ یار احمدی با بیان اینکه برخورد قضائی با اولین شرکت متخلف دریافت کننده ارز دولتی شروع شده و کار تحقیقات انتظامی آن در دست اقدام است، گفت: این شرکت 22 میلیون یورو ارز با نرخ دولتی از کشور خارج و گوشی تلفن همراه با مارک خاصی را وارد کشور کرده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: این شرکت متخلف گوشی تلفن همراه را پس از ورود به کشور با ارز 8 هزار تومانی به فروش رسانده که هنوز در این خصوص دستگیری نداشته و برخورد قضائی و انتظامی در حال انجام است.

سرهنگ یار احمدی با بیان اینکه آخرین مرحله برخورد با دلالان ارز به دو هفته قبل بازمی‌گردد که 15 نفر دستگیر شدند، تاکید کرد: برخورد با متخلفان ارزی و کسانی که مبادرت به خرید و فروش غیرقانونی ارز می‌کنند همچنان در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید

دریافت 1 MB دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در اینجا تصاویری از سرکوب حامیان فلسطین در دانشگاه ایلینوی آمریکا را می‌بینید.

کد خبر 847429 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید