Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برج مراقبت پرواز پایگاه شکاری وحدتی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، برج مراقبت پرواز پایگاه شکاری وحدتی با حضور امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم امیر خلبان سیدحمید رضا آشنا فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول گزارشی از روند ساخت برج مراقبت ارائه داد و در خصوص پروژه‌های انجام شده در این پایگاه اظهار داشت: در مدت چهار سال بیش از ۲۶۰ پروژه عمرانی در پایگاه شکاری وحدتی به بهره برداری رسیده که غالب این پروژه‌ها رفاهی و جهت بهره برداری کارکنان و ساکنین این پایگاه بوده است.

در ادامه امیر شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش به ویژگی‌های یک فرمانده نمونه اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی با توکل بر خدا و به برکت انقلاب اسلامی، مدارج ترقی و پیشرفت و پله های موفقیت خود را در زمینه‌های علمی و آموزشی تا حد اعلا طی کرده است.

وی افزود: این برج مراقبت به همت توسط متخصصان جوان نیروی هوایی در معاونت‌های مهندسی، فناوری اطلاعات و عملیات این نیرو ساخته شده کاربرد بسیار خوبی برای پرواز ایمن در این پایگاه خواهد داشت.

این برج مراقبت دارای مساحت ۴۵۰ متر مربع به ارتفاع ۴۲ متر است که می تواند در حدود ۴ کیلومتر را پوشش دهد.

همچنین در پایان، ساختمان عقیدتی سیاسی و داروخانه بیمارستان پایگاه شکاری وحدتی توسط فرمانده نیروی هوایی و رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/‌

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی هوایی نهاجا ارتش پایگاه شکاری وحدتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم

یک تمساح  در کنار چرخ یکی از هواپیما‌ها در پایگاه هوایی مک دیل آمریکا دیده شد و با افراد متخصص حفاظت از حیات وحش منطقه تماس گرفته شد و جانور نهایتا به حیات‌وحش بازگردانده و نزدیک یکی از رود‌های محلی رها شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • تصاویر ماهواره‌ای از رادار پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد