Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از آغاز اعزام اردوهای راهیان‌نور شمال‌غرب کشور در مرادماه سال‌جاری خبر داد و گفت: زائران از شش منطقه عملیاتی در دو استان کردستان و آذربایجان‌غربی بازدید خواهند کرد.

عبدالکریم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: اردوهای راهیان‌نور شمال‌غرب کشور از مردادماه سال‌جاری در بخش بسیج عمومی برگزار می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام از متقاضیان حضور در این اردو امسال با برنامه جدیدی انجام خواهد گرفت، برپایی محل‌های موقت در قالب چادر در نقاط پرتردد شهر در استان زنجان جهت ثبت‌نام از عموم مردم در اردوهای راهیان‌نور اقدامی متفاوت در سال‌جاری خواهد بود .

مرادی اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه ثبت‌نام از عموم مردم است؛ چراکه برخی از افراد و علاقمند به حضور در مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس اطلاع از شرایط ثبت‌نام ندارند و اینکه این اردوها تنها اختصاص به اعضای بسیج دارد و این در حالی‌ است که این اردو اختصاص به عموم مردم در همه جایگاه‌ها دارد .

این مسئول یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد اعزام بیش از 600 زائر در بخش اقشار مختلف با هزینه 30 هزار تومان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور باشیم که می‌توانند جهت ثبت‌نام به محل‌های واقع شده در سطح شهر و حوزه‌های مقاومت بسیج در استان مراجعه کنند .

مرادی گفت: زائران در این اردو از 6 منطقه عملیاتی در دو استان کردستان و آذربایجان‌غربی بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اردویی استان زنجان راهيان نور مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر نیروهای حاضر در منطقه، شش اکیپ عملیاتی آبفا با تجهیزات کامل از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، هرمزگان و خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

امینی اضافه کرد: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، امشب سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات مختلفی مانند خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ‌های ویژه تخلیه رواناب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب کنارک با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شده‌اند، بررسی کرد.

کد خبر 6082147 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه