Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: مدارس متروکه محلات آسیب‌زا لرستان شناسایی‌شده‌اند که بنا داریم با تغییر کاربری و ایجاد فضای جدید چهره محروم و آسیب‌زا محلات را تغییر دهیم. ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا زینی وند مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران یکی از معضلات و مشکلات در مناطق آسیب‌زا و پرخطر که سبب شده این مناطق رها شوند نوع نگاه مردم و مسئولان به این مناطق دانست و اظهار داشت: 10 الی15مدرسه متروکه محلات آسیب‌زا شناسایی‌شده‌اند که بنا داریم در قالب‌بند صفر تبصره 9 قانون بودجه با تغییر کاربری و ایجاد فضای جدید چهره محروم و آسیب‌زا محلات را تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه متأسفانه به دلیل نداشتن ثبات مدیران برنامه‌هایشان ابتر مانده است و سیاست زدگی در آموزش‌وپرورش تنها در بحث آموزش نیست و در فضای آموزشی نیز وجود داشته است افزود: در همین راستا مدرسه‌ای در منطقه پشت بازار که به محل تجمع معتادین تبدیل‌شده بود بااعتبار 290میلیون تومان از محل صرفه‌جویی در نظر گرفته شد که توانستیم یک زمین چمن و مجموعه رفاهی و خوابگاهی احداث کنیم که تا پایان تیرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین بااعتبار 52میلیون تومان در منطقه محروم پشته حسین‌آباد یک گود زورخانه به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به فعالیت‌های آموزش‌وپرورش درزمینهٔ مبارزه با مواد مخدر اشاره و عنوان کرد:152میلیون تومان از محل اعتبارات شورای مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی جهت توانمندسازی دانش‌آموزان، والدین و کارکنان آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی به آموزش‌وپرورش اختصاص داده شد است.

وی بیان کرد: تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش طرح‌های مراقبت‌های آسیب‌های اجتماعی 134هزار و 750نفر ساعت است که تحت پوشش آموزش پیشگیری از مواد مخدر است.

زینی وند مقدم به طرح مقابله با رفتارهای پرخطر، طرح مدرسه عاری از خطر، طرح مهارت‌های مراقبت از خود و طرح پیشگیری از رویکرد اجتماع‌محور اشاره و تصریح کرد: مطالعات بسیار دقیق به‌صورت خانه به خانه و نفربه‌نفر در مناطق حاشیه‌ای آسیب‌زا صورت گرفته که در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا اقدامات مؤثر صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان 16هزار 356 نفر ساعت، اولیا 194هزار و 400 نفر در قالب این طرح آموزش‌دیده‌اند و تعداد چهار هزار 220مدرسه تحت آموزش طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرارگرفته‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به برگزاری مسابقات کشتی نونهالان به میزبانی استان لرستان اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در استان لرستان برگزارشده است که با توجه به میزبانی خوبی که صورت گرفته است و با توجه به اینکه یکی از توانمندی‌های استان لرستان درزمینهٔ ورزش، کشتی است امسال نیز از 10تا16تیرماه استان لرستان میزبان هزار و  38نفر از مربیان، ورزشکاران در قالب 29 تیم کشتی فرنگی و30 تیم کشتی آزاد خواهد بود که این مسابقات برای نخستین بار است فدراسیون کشتی این اختیار را به آموزش‌وپرورش داده است.

وی بابیان اینکه باید غنی‌سازی اوقات فراغت را به کار بگیریم اظهار داشت: در همین راستا ستادی تشکیل‌شده که در قالب همین ستاد30کانون فرهنگی، هنری و 90سالن ورزشی آموزش‌وپرورش، سایر دستگاه‌ها، پایگاه‌ها و امکانی پیش‌بینی‌شده است که برنامه‌های اوقات فراغت کیفی شود.

زینی وند مقدم افزود: معتقدیم برنامه‌های اوقات فراغت با چارچوب برنامه‌هایی که در طول سال تحصیلی داریم تدوین شود به‌گونه‌ای که برنامه‌های تابستان مکمل برنامه‌های سالانه آموزش‌وپرورش باشد.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات

برای تغییر ریجن پابجی به امارات: استفاده از فیلترشکن با آی پی ثابت، دانلود و نصب برنامه Speedify، انتخاب سرور امارات در برنامه، و در بازی از تنظیمات ریجن استفاده کنید و آن را به امارات تغییر دهید.

در سیزن جدید بازی پابجی موبایل، تحولاتی چشمگیر و بی‌سابقه‌ای در ریجن‌های مختلف اتفاق اقتاد. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، حذف آپشن بونوس چلنج از چندین ریجن بود. این تغییر موجب شد که بسیاری از بازیکنان پابجی به فکر تغییر ریجن بازی‌های خود بیفتند تا بتوانند از این آپشن جذاب برای گرفتن یوسی رایگان بهره‌مند شوند. اما جالب است بدانید که تغییر ریجن فقط به خاطر دریافت بونوس چلنج نیست؛ در برخی ریجن‌ها، شاپ‌های بازی پیشنهادهای ویژه و آیتم‌های منحصر به فردی دارند که می‌تواند تجربه بازی را کاملاً متفاوت و هیجان‌انگیز کند. به همین خاطر من در این مطلب از بلاگ جیب استور، شما را با روش‌ تغییر ریجن اکانت به امارات ،قدم به قدم آشنا خواهم کرد تا شما نیز بتوانید از این تغییرات به نفع خود استفاده کنید.

چه چیزی ریجن امارات را خاص می‌کند؟

ممکن است در همین ابتدای کار، این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که چرا باید ریجن امارات را انتخاب کنیم؟ دلیل اول و مهم این است که ریجن امارات به دلیل نزدیکی به کشور ما، یکی از بهترین گزینه‌ها از نظر کیفیت اینترنت و پینگ خوب است؛ این موضوع می‌تواند تجربه بازی شما را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد. علاوه بر این، شاپ این ریجن دارای آیتم‌های بسیار جذاب و خاصی می‌باشد، از جمله ویس پک‌های عربی که اخیراً در کامیونیتی پابجی موبایل بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته‌اند. و جذاب‌تر از همه، اینکه شما می‌توانید از طریق ریجن امارات به مزایای بونوس چلنج دسترسی داشته باشید. اما سوال مهم این است که چگونه می‌توان ریجن بازی را به امارات تغییر داد؟ ادامه مطلب را دنبال کنید تا به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید ریجن اکانت خود را به امارات تغییر دهید.

آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل

همانطور که گفته شد ، شما می‌توانید با عوض کردن ریجن اکانت پابجی خود به امارات به یک شاپ جذاب و پینگ مناسب و همچنین آپشن بونوس چلنج دسترسی پیدا کنید؛ اما اکثر ما پلیر های پابجی با عوض کردن اکانت مشکل داریم و احساس می‌کنیم که دیگر زیادی دنگ و فنگ دارد؛ اما در ادامه شما را با نحوه تغیر ریجن اکانت پابجی به امارات آشنا می‌کنم.

وی پی ان آی پی ثابت وصل کنید.

قبل از انجام هر کاری، اولین و مهم‌ترین نیاز شما به یک فیلتر شکن با آی پی ثابت است؛ توصیه می‌کنم که با دقت زیاد تحقیق کرده و یک فیلترشکن مناسب با قابلیت آی پی ثابت را انتخاب و دانلود کنید و سپس آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب و راه‌اندازی فیلترشکن، لازم است که به یکی از لوکیشن‌های با پینگ مناسب متصل شوید؛ من به شما پیشنهاد می‌کنم که از لوکیشن‌هایی در کشورهایی مانند آلمان، آمریکا یا انگلیس استفاده نمایید، زیرا این لوکیشن‌ها معمولاً پینگ بسیار خوبی را به شما می‌دهند.

برنامه Spedify را دانلود کنید.

پس از فعال‌سازی فیلتر شکن، به حساب گوگل پلی خود وارد شوید و در قسمت سرچ باکس بالای صفحه، عبارت Speedify را جستجو کنید. اولین برنامه‌ای که در نتایج جستجو ظاهر می‌شود، همان اپلیکیشنی است که ما به دنبال آن هستیم؛ این برنامه را دانلود و نصب نمایید.

وارد بخش سرور برنامه شوید

زمانی که به بخش تنظیمات برنامه Speedify وارد می‌شوید، به دنبال گزینه‌ای به نام Servers بگردید و بر روی آن کلیک کنید تا وارد این بخش شوید. مهم است که اطمینان حاصل کنید فیلترشکن شما در این زمان فعال است تا کلیه لوکیشن‌ها و سرورها بدون مشکل برای شما بارگذاری شوند؛ اکنون شما به طیف گسترده‌ای از لوکیشن‌ها دسترسی خواهید داشت، از ترکیه و افریقای جنوبی گرفته تا امارات. در لیست سرورها، روی گزینه امارات کلیک کرده و منتظر بمانید تا دستگاه شما به یکی از سرورهای این کشور متصل شود.

وارد پابجی موبایل بشوید

وارد بازی پابجی شوید و منتظر بمانید تا صفحه لابی برای شما باز شود. هنگامی که صفحه لابی به طور کامل برای شما لود شد، به سراغ گزینه تنظیمات یا همان Setting بروید و بر روی آن کلیک کنید. در صفحه تنظیمات بازی، اولین گزینه‌ای که در بالا مشاهده می‌کنید "Current Country/Region" نام دارد؛ در کنار این گزینه، دکمه‌ای وجود دارد با عنوان Change که باید بر روی آن ضربه بزنید. اگر سرور شما از طریق برنامه Speedify به درستی متصل باشد، گزینه‌ای برای شما نمایش داده خواهد شد که با انتخاب آن می‌توانید ریجن اکانت خود را به امارات تغییر دهید. این کار به شما امکان می‌دهد تا از مزایا و ویژگی‌های خاص این ریجن در بازی بهره‌مند شوید و تجربه‌ای متفاوت از پابجی را تجربه کنید.

با اتمام این مراحل ، شما می‌توانید ریجن اکانت پابجی موبایل خود را به هر کشوری که خواستید از جمله ریجن امارات تغییر بدهید و از مزایای شاپ و آیتم های آن استفاده کنید.

یوسی پابجی موبایل از کجا بخریم؟

یکی از مشکلات همیشگی پلیر های پابجی خرید پابجی با مدت زمان کم است؛ زیرا گاهی بازی پابجی آیتم هایی را به صورت ساعتی در دسترس می‌گذارد که شاید دیگر هیچوقت تکرار نشوند؛ شما می‌توانید برای خرید سریع یوسی پابجی از خدمات جیب استور استفاده کنید.

کد خبر 747776

دیگر خبرها

  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟