Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:08:01 GMT

بیکاری در جامعه باعث صدمه به شاخص های سلامت شده است

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۹۷۵۱

بیکاری در جامعه باعث صدمه به شاخص های سلامت شده است

به گزارش خبرنگار، سید مناف هاشمی، پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین مجمع سلامت استان گلستان اظهار کرد: موضوع سلامت فقط مبتنی بر مباحث پزشکی نیست و این باید در همه ابعاد شیوع پیدا کند.

وی افزود: یکی از مهمترین و پرافتخارترین کارهایی که در دولت تدبیر و امید انجام‌شده طرح تحول سلامت است که در همین راستا گام‌های بسیار خوبی در استان گلستان برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان گفت: در سازمان WHO تنها شاخصه‌های پزشکی مطرح نیست بلکه ابعاد دیگر سلامت هم دارای اهمیت هستند که می‌تواند بیماری‌های همچون روحی و روانی را در جامعه کاهش دهد.

وی با بیان اینکه جامعه امروز دارای شرایط بسیار متفاوت است، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم سلامت جامعه را تضمین کنیم همه باید ورود پیدا کنیم تا از وجود جامعه‌ای سالم برخوردار شویم.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی در سلامت افراد جامعه، یادآور شد: اگر به جامعه، شهر و کشور سالم اعتقاد داریم باید در تولید برخی از محصولات همچون گندم توجه لازم داشته باشیم.

وی اشتغال، تأمین مسکن و عدالت را از اصلی‌ترین شاخصه‌های سلامت دانست و تصریح کرد: بی‌کاری می‌تواند آسیب‌های اجتماعی بزرگی در جامعه به وجود آورد که باعث مشکلاتی همچون اعتیاد، طلاق و دیگر موارد را در جامعه شود.

هاشمی اظهار کرد: تغذیه و ورزش از دیگر موضوعاتی هستند که در سلامت و نشاط اجتماعی نقش بسیار مهمی بر عهده دارند که در حوزه پیشگیری از بیماری‌ها، ورزش را یک اصل می‌دانیم.

استاندار گلستان گفت: امروز انتظاری که رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و جامعه دارد همدلی و مشارکت است.

 وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته ۲۶ تن مواد مخدر در گلستان امحا شد، تصریح کرد: ما زمانی می‌توانیم به استان خود افتخار کنیم که مواد مخدری در استان وجود نداشته باشد.

کد خبر 4332457

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار گلستان سید مناف هاشمی گرگان بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد یاسوج مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • عادت های به ظاهر بی ضرری که با آن ها ندانسته به سلامت خود صدمه می زنیم