Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@10:47:16 GMT

رونمایی از کتاب به« وقت اردیبهشت» در مشهد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۹۹۷۶۲

رونمایی از کتاب به« وقت اردیبهشت» در مشهد

قدس انلاین : کتاب «به وقت اردیبهشت» که در ارتباط با زندگی شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا است درمشهد رونمایی شد.

 مراسم رونمایی از کتاب «بهوقت اردیبهشت» که روایتی از زندگی شهید حسن قاسمی دانا از شهدای مدافع حرم است ظهر چهارشنبه در دفتر خبرگزاری تسنیم مشهد برگزار شد.

این رونمایی در قالب سلسله نشست های تبلیغی ، ترویجی انتشارات به نشر برگزار و مادر شهید و نویسنده کتاب نیز در این جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده کتاب  «به وقت اردیبهشت» در این جلسه اظهارکرد:با مجموعه کتابهای داستان های کوتاه دفاع مقدس کار حرفه ای من زیر نظر استاد موسوی گرمارودی شروع شده و در این مدت با نشر های مختلفی کار کرده ام.

مریم عرفانیان  افزود: دغدغه نوشتن برای شهدا را دارم و از طریق موسسه روایت فتح نویسندگی این کتاب به بنده پیشنهاد شد و بعد از توافقی که با«به نشر»صورت گرفت نوشتن کتاب را شروع کردم.

وی ادامه داد: هدفم از نوشتن کتاب برای شهدا آشنایی نسل جوان با اهداف و زندگی این بزرگواران و اینکه به نسل امروز نشان بدهیم که چطور یک جوان با تمام دلبستگی ها دنیوی که داشته دل از دنیا کنده و قدم در راه جهاد و شهادت گذاشته است. در این مدت مدام با مادر شهید در ارتباط بودم و فیلم های شهید را نگاه می کردم و با پردازش آنهاو سایر مستنداتی که در اختیار داشتم این مجموعه کتاب آماده شد.

عرفانیان گفت: در این کتاب بیشتر به روابط اجتماعی شهید پرداخته شده و زندگی عادی شهید به تصویر کشیده شده است.

در ادامه مادر شهید قاسمی دانا نیز گفت: من چهار فرزند پسر دارم و حاضرم تمامی پسرانم را در راه اسلام فدا کنم. برادران شهید نیز هر کدام به جبهه های سوریه رفته اند ولی شهادت قسمت یکی از فرزندانم شد.

وی افزود: این شهید والا مقام در تمام دوران زندگی اش دغدغه های فرهنگی داشت و در ارتباطات فامیلی و دوستان به فکر انجام کارهای فرهنگی بود وسعی می کرد با دوستی و رفاقت اگر کسی از راه اسلام دور شده است او را امر به معروف کرده و به زندگی اسلامی تشویق کند.

وی ادامه داد: شهید قاسمی دانا موقع اعزام به پدرش در این رابطه چیزی نگفت چون می ترسید مخالفت کند و فقط من مطلع بودم که می خواهد به سوریه برود و بعد از اینکه رفت یک هفته بعد پدرش با خبر شد.

لازم به ذکر است در انتهای جلسه کتاب«به وقت اردیبهشت»توسط مادر شهید رونمایی شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتشارات آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • وقتی «علی خاوری» ابراهیم هادی زمانه شد
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»