Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان در ۲۲ رشته بالغ‌بر هشت هزار و ۳۰۰ نفر عضو دارد که تمام فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری رشته کشاورزی هستند.

وی با اشاره به اشتغال فارغ التحصیلان نظام مهندسی کشاورزی، افزود: تا کنون مجوز برای ۴۳۲ واحد فروشگاه سم در گلستان داده شد که هریک از این فروشگاه ها می توانند برای دو نفر اشتغال زایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: در خصوص صدور مجوز سایر بخش ها اکنون کارشناسان در سطح استان در رشته های تخصصی مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: برخی از اشتغال ها در قالب برون سپاری مشغول به فعالیت هستند که اگر کارها به درستی انجام شود تعداد اشتغال با رشد مواجه خواهد شد.

عابدی با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد واحدهای تولیدی در سطح استان هستیم، اظهار کرد: با انجام این کار می توان هم برای فارغ التحصیلان و هم برای سازمان درآمد زایی کنیم.

وی افزود: امسال در حوزه اشتغالزایی توانستیم ۱۱۶ نفر از فارغ التحصیلان نظام مهندسی کشاورزی را به عنوان ناظران خرید گندم به کار گیری کنیم که امید است این اتفاق در خرید محصولاتی همچون کلزا، سویا و سایر محصولات هم اتفاق افتد.

کد خبر 4332624

منبع: مهر

کلیدواژه: جهادکشاورزی گلستان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد یاسوج مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه کهگیلویه و بویراحمد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۹۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان  بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان خوزستان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان اظهار کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

دیگر خبرها

  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم