Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مدير حوزه هاي علميه خوهران آذربايجان غربي گفت: الگوهاي قرآني سد محکمي در مقابل تئوري هاي مستکبران است و بايد اين الگو به درستي در جامعه اسلامي تبيين شود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمد حيدري زاد روز چهارشنبه در همايش بازشناسي حقوق بشر آمريکايي در اروميه افزود: مستکبران و در راس آنان آمريکايي هاي جنايتکار در تلاش هستند تا جدايي دين از زندگي را در جامعه اسلامي رواج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: قدرت هاي شيطاني قصد دارند تا خوف و وحشت را در دل هاي مردم دنيا به خصوص مسلمانان رواج دهند ولي بايد به اين امر توجه کنند که مردم مسلمان و غيور هيچ ترس و خوفي از مستکبران ندارند و خداوند پشتيبان آنان است.
وي بيان کرد: امروز جمهوري اسلامي ايران يک تقابل جدي با عوامل استکبار و نظام سلطه و به ويژه آمريکاي جنايتکار دارد و اين تقابل باعث شده است تا دشمنان از هيچ تلاش براي ضربه به آن دريغ نکنند.
مدير حوزه هاي علميه خوهران آذربايجان غربي ادامه داد: الگوي توسعه مستقل از نظام سلطه بايد مدنظر تمامي مردم و کشورها باشد و اين الگو که مطرح کننده آن جمهوري اسلامي ايران بوده، دشمنان را به خشم انداخته است.
حجت الاسلام حيدري زاد افزود: دشمنان فقط در انديشه منافع خودشان هستند و جز اين به هيچ چيزي توجه نمي کنند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه اروميه نيز در ابتداي اين همايش، گفت: آمريکايي ها قصد دارند تا با دروغ گويي و شايعه پراکني مواضع نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را دچار چالش کنند و آن را تغيير دهند.
سرهنگ کريم علي نژاد ادامه داد: آمريکا و کشورهاي استکباري که دم از حقوق بشر و دفاع از انسانيت مي زنند، خود بزرگترين ناقض حقوق بشر هستند.
وي اضافه کرد: مردم دنيا بايد به اين امر توجه کنند که بيشترين اهانت ها به حقوق بشر توسط همين داعيان دروغين حقوق بشر صورت مي گيرد.
به گزارش ايرنا ششم تا دوازدهم تير ماه در کشورمان به نام هفته حقوق بشر آمريکايي نامگذاري شده است.
ششم تير ماه سال 1360 مصادف با ترور رهبر معظم انقلاب، هفتم تير سالروز انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي و شهادت دکتر بهشتي به همراه 72 تن از اعضاي حزب جمهوري اسلامي، هشتم تير مصادف با بمباران شيميايي سردشت، 11 تير ترور آيت الله صدوقي امام جمعه يزد و 12 تير سالروز شليک ناو آمريکايي به هواپيماي مسافربري ايران و شهيد شدن 290 مسافر و خدمه آن است.
8135/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند

وزیر علوم با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند، گفت: قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین +عکس
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است