Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم دارینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عملیات عمرانی شامل فضای سبز و تجهیز آرامستان به واحد نگهبانی، ریاست، امور اداری، سالن انتظار، پزشکی قانونی، سردخانه ، پذیریش، سالن تطهیر، سالن وداع با میت و جایگاه نماز است.
وی ادامه داد: توسعه فضای سبز از اهداف این سازمان در محل بهشت رضوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون 10 هزار نهال و درختچه در سطح 20 هکتار آرامستان رضوان سبزوار کاشته شده است.
او به کمبود فضا در آرامستان قدیمی شهر سبزوار اشاره و بیان کرد: تمامی امکانات زیرساختی و مناسب در آرامستان بهشت رضوان برای خاکسپاری اموات فراهم شده و در چهار سال گذشته 300 میت در این مکان دفن شده اند.
'بهشت رضوان' آرامستان دوم شهرداری سبزوار است که پس از کمبود فضا در آرامستان قدیمی این شهر با وسعت 100 هکتار و ظرفیت خاکسپاری برای 150 سال در کیلومتر هشت جاده سبزوار - خوشاب احداث شد. گستره سبزوار سه هزار و 754 هکتار و جمعیت این شهر حدود 250 هزار نفر است. سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد سومین شهر پرجمعیت در خراسان رضوی است.
8145/7495/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خراسان رضوی شهرداری فضای سبز مشهد سبزوار جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، براساس اعلام سازمان حج و زیارت با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد. 

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در این ارتباط آمده است: «با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد، لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود. 

در خبر پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت در این زمینه تأکید شده است: «از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.»

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار