Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – تازه‌ترين اثر گروه موسيقي «همنوازان فاخته» با عنوان «چنگ رودکي» در قالب کليپ تصويري و به کارگرداني آرش مشورت توسط شرکت «نواي مهرنواز آريايي» منتشر شد.
خشايار پارسا سرپرست گروه همنوازان فاخته با اعلام اين خبر گفت: «چنگ رودکي اثر فاخر روح الله خالقي توسط اين گروه بازخواني و تنظيم مجدد شده و با يک نگاه متفاوت در سازبندي و آواز، با دريافت مجوز از دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتشر مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
گروه همنوازان فاخته تاکنون در ژانرهاي مختلفي از جمله موسيقي مقامي دوره تيموري، موسيقي دستگاهي دوره قاجار و موسيقي راديويي دهه چهل ايران به اجرا و آهنگسازي پرداخته و آلبومي که از اين گروه در دست انتشار است به سبک موسيقي مقامي دوره تيموري با خوانندگي «مهدي امامي» است. کليپ تصويري اين گروه نيز به سبک دوره راديويي با خوانندگي محبعلي بخشي است. البته هر دو اثر با رويکردي معاصر و سازبندي جديد ارائه مي‌شود.
محبعلي بخشي (خواننده)، هدايت کلاري (بم تار)، مهدي شيخ (تار)، آرمان حيدريان (کمانچه)، هامون بهرامي مقدم (سنتور)، حسين گازر (تنبک)، عليرضا رسولي (کمانچه آلتو)، نيما داغمه‌چي (تار) و خشايار پارسا (سنتور) اعضاي گروه همنوازان فاخته هستند.
مي‌توانيد ويدئو کليپ «چنگ رودکي» را از تماشاخانه موسيقي ما ببينيد و دانلود کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل از جمله شهرستان‌های موفق در طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان اصفهان بوده است، اظهار کرد: این طرح ملی به منظور ترویج گفتمان قرآنی در جامعه و به همت سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران وبیدگل با بومی‌سازی طرح ملی زندگی با آیه‌ها تولیدات مناسبی در راستای افزایش مشارکت شهروندان داشت، تصریح کرد: در اجرای این طرح بومی سازی شده، کلیپ‌های تفسیری سه دقیقه‌ای نکات تدبّری و مفاهیم آیات منتخب توسط حجت الاسلام «مهدی یوسفیان آرانی» معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت حوزه عامیه قم بیان و تلاوت آیات منتخب آن را استاد محمدجواد نصیری آرانی قاری ممتاز ملی شهرستان آران و بیدگل بر عهده داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه هر روز ماه رمضان، یک مسابقه پیامکی روزانه از کلیپ همان روز برگزار می‌شد، افزود: در مجموع ۳۰ روز مسابقه از محتوای این کلیپ‌ها، ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که یک آمار کم نظیر را از یک مسابقه قرانی شهرستانی در کشور رقم زدند.

وی گفت: قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان این مسابقه در دهه کرامت برگزار خواهد شد و در مجموع ۶۰ نفر به عنوان برندگان مسابقه معرفی خواهند شد.

کد خبر 6094399

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • کلیپ| وسوسه ملاقات با ماه
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند