Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@07:10:18 GMT

وضعیت نامشخص آندره گومز در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۰۰۹۹۰

وضعیت نامشخص آندره گومز در بارسلونا

چندین باشگاه از جمله ناپولی و والنسیا به جذب گومز علاقه مندند اما دستمزد بالای او کار را پیچیده کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندره گومز علی رغم علاقه چند باشگاه، هنوز هیچ تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته است.

گومز، ۲۴ ساله دو سال پیش با ۳۵ میلیون یورو از والنسیا به بارسلونا پیوست اما عملکردش به اندازه‌ای ضعیف بود که توسط هواداران این تیم هو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گومز اعتماد به نفس لازم برای درخشش در تیمی چون بارسلونا را نداشت و حالا در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است. چند باشگاه به جذب گومز علاقه مندند. از جمله موناکو، ناپولی و والنسیا.

به گزارش mundodeportivo، گومز هم اکنون در رم تعطیلاتش را می‌گذراند. والنسیا به برگرداندن او علاقه مند است. این را متئو آلمانی هم تایید کرده است. اما خفاش‌ها می‌خواهند این انتقال به صورت قرضی باشد. بارسا از طرف دیگر ترجیح می‌دهد گومز، را بفروشد یا حداقل تیمی که او را به صورت قرضی جذب می‌کند، همه دستمزدش را نیز پرداخت کند. گومز، حدود ۴ میلیون یورو در سال حقوق دریافت می‌کند.

آندره نیز شخصا دوست دارد به مستایا برگردد تا شاید به روزهای اوج برگردد. مذاکراتی میان بارسلونا با چند تیم صورت گرفته که هنوز هیچ نتیجه قطعی در پی نداشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا آندره گومز بازیکن بارسلونا هافبک بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۰۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز که در این فصل با فشارهای زیاد و بار سنگینی مواجه بوده است، یکی از عجیب‌ترین آمارهای ممکن برای یک مربی را ثبت کرده است.

او بارها به دلیل اعتراضات فراوان به داور از کنار زمین اخراج شده است و آمار کارت قرمزهای او تا پیش از بازی امشب بارسلونا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به شکلی بود که تعداد کارت قرمزهای او در دوران مربی‌گری و بازی، به یک اندازه رسیده بودند.

امشب او آمارش را ارتقا داد. آنها با پیروزی ۳-۲ در دور رفت، به بازی برگشت آمدند و در ورزشگاه المپیک میزبان پاری سن ژرمن هستند. با اینکه رافینیا بارسا را به برتری رساند، اما اخراج رونالد آرائوخو باعث شد که پاری سن ژرمن با گل‌های عثمان دمبله و ویتینیا به بازی برگردد.

همین وضعیت باعث عصبانی شدید ژاوی هرناندز شد. پس از اینکه داور تصمیمی علیه بارسلونا گرفت، مربی اسپانیایی عصبانی شد و عصبانیتش را با فریادهای بلند و لگد زدن به یکی از اجسام کنار زمین نشان داد. این رفتار او باعث جلب توجه داور شد، او به سمت ژاوی رفت و بلافاصله کارت قرمز را به او نشان داد تا وضعیت بارسلونا بغرنج‌تر از قبل شود.

دیگر خبرها

  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)